مومنی مقدم: بازی آسانی در مقابل والیبال کره جنوبی نخواهیم داشت


مومنی مقدم: بازی آسانی در مقابل والیبال کره جنوبی نخواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره بازی تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و کره‌جنوبی گفت: خداراشکر به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم. در این مرحله با تیم کره جنوبیبازی داریم و می‌دانیم بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره بازی تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و کره‌جنوبی در نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم. در این مرحله با تیم کره جنوبی که جزو تیم‌های باکیفیت این رقابت‌ها است بازی داریم و می‌دانیم بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

وی افزود: تیم کره نسبت به سایر تیم‌ها چینش متفاوت‌تری در زمین بازی دارد و این تفاوت در نوع بازی‌اش هم دیده می‌شود. البته این تیم را بارها با گروه آنالیز و سایر مربیان‌ تیم ملی جوانان آنالیز کردیم.
سرمربی تیم والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: برای بازیکنان هم در ۲ جلسه تیم کره جنوبی مورد آنالیز قرار گرفت و یک جلسه دیگر آنالیز هم خواهیم داشت تا بازیکنان با اطلاعات کافی به مصاف تیم کره بروند.
وی با اشاره به این‌که دو تیم اول و دوم این رقابت‌‌ها سهمیه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در سال 2023 را به دست‌ می‌آورند، گفت: امیدوارم با شکست کره‌جنوبی فینالیست شویم و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را نیز کسب کنیم.
تیم ملی والیبال جوانان ایران ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه ششم شهریور) در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا به مصاف کره‌جنوبی می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)