تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی


تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای ضمن تمدید مهلت ثبت‌نام، اصلاحات سری سوم دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش ایران اکونومیست، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمـــون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱و با توجه به اعلام سازمان تامین اجتماعی، عبارت نکته مهم: «صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵درصد بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا "بیکار" ثبت شده باشد» از ردیف «۱» سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران قسمت الزامات، امتیازات و سهمیه های قانونی مندرج در صفحه (۳) دفترچه راهنمای مذکورحذف می‌شود.

به همین منظور برای فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۶ شهریورماه برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا فردا دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه های مورخ ۱۴۰۱/۶/۲ و ۱۴۰۱/۶/۳ و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

بر همین اساس، آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

اصلاحات دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ اینجا قابل مشاهده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد