تقویم شلوغ و جهنمی بارسلونا تا شروع جام جهانی


تقویم شلوغ و جهنمی بارسلونا تا شروع جام جهانی

برنامه بازی های بارسلونا تا شروع جام جهانی و تعطیلی رقابت های باشگاهی، بسیار فشرده و سخت است و باید دید ژاوی چگونه تیمش را مهیای این بازی‌های دشوار می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا درگروه مرگ لیگ قهرمانان قرار دارد و باید چهار بازی سخت و دشوار را برابر اینتر و بایرن مونیخ انجام دهد. کار بارسا در لیگ قهرمانان هفته بعد در نوکمپ و بازی برابر ویکتوریا پلژن چک شروع خواهد شد و سپس این تیم دو بازی بیرون خانه برابر بایرن و اینتر را پیش رو خواهد داشت. بارسا تا جام جهانی 2022 تقویمی شلوغ و جهنمی دارد.

تقویم شلوغ و جهنمی بارسلونا تا شروع جام جهانی

شش هفته سخت در لیگ قهرمانان که به آنها باید 12 بازی در لالیگا را نیز اضافه کرد. تا 9 نوامبر که رقابت های باشگاهی تعطیل خواهند شد، بارسلونا محکوم به کسب نتایج خوب است. در این مقطع بارسا در لالیگا پنج بازی دشوار پیش رو دارد. بارسلونا باید به زمین رئال، سویا و والنسیا برود و در خانه میزبان بیلبائو و ویارئال خواهد بود.

تقویم شلوغ و جهنمی بارسلونا تا شروع جام جهانی

بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان رئال وایادولید است. تیم تحت هدایت ژاوی سپس باید به زمین سویای بحران زده برود. سویایی که بدون شک حالا خطرناک تر از همیشه است. بارسا سپس در نوکمپ میزبان ویکتوریا پلژن خواهد بود و سپس در زمین کادیز به میدان خواهد رفت. پس از این بازی بارسا باید در مونیخ به مصاف بایرن برود. حریف بعدی بارسا الچه خواهد بود. شش بازی در 21 روز و سپس رقابت های باشگاهی به دلیل برگزاری مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا تعطیل خواهند شد. بارسا سپس باید به زمین مایورکا و اینتر برود. در ادامه بارسا میزبان سلتا خواهد بود و پس از آن بازی برگشت برابر اینتر را پیش رو دارد.

تقویم شلوغ و جهنمی بارسلونا تا شروع جام جهانی

در ادامه ال کلاسیکو برابر رئال در برنابئو از راه می رسد. بارسا سپس سه بازی خانگی متوالی برابر ویارئال، بیلبائو و بایرن خواهد داشت. پس از این بازی بارسا باید به زمین والنسیا برود و سپس میهمان ویکتوریا پلژن خواهد بود(آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان). بارسا قبل از تعطیلی رقابت های باشگاهی و شروع جام جهانی، میزبان آلمریا خواهد بود و باید به زمین اوساسونا هم برود. پس از جام جهانی، بارسا در آخرین بازی سال 2022 میزبان اسپانیول در دربی کاتالونیا خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید