ادعای رسانه‌های مصری:/ 48 ساعت تا مشخص شدن مقصد کارلوس کی‌روش


ادعای رسانه‌های مصری:/ 48 ساعت تا مشخص شدن مقصد کارلوس کی‌روش

سرمربی اسبق تیم ملی ایران روز سه شنبه مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش که بعد از پایان همکاری با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، راهی آمریکای جنوبی شد و هدایت کلمبیا را برعهده گرفت، در ادامه نیز با حضور دوباره در آفریقا، روی نیمکت تیم ملی مصر حضور یافت.


سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی ایران که نتوانست مصر را به جام جهانی برساند، بعد از این اتفاق از این تیم نیز کنار رفت اما اکنون رسانه‌های پرتغالی از احتمال بازگشت او به این کشور برای قبول هدایت تیم باشگاهی خبر می‌دهند.

اخراج سواریس از سرمربیگری الاهلی مصر باعث شد تا تارنماهای خبری مصر از کی‌روش بعنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم یاد کنند. مطرح شدن نام کی‌روش برای هدایت تیم الاهلی در حالی است که دستیار سابق فرگوسن بارها اعلام کرده که علاقه زیادی به کار در باشگاه ندارد و بیشتر به دنبال هدایت تیم‌های ملی است.

یکی از مهمترین سایت‌های خبری که نام کی‌روش را برای هدایت تیم الاهلی مصر مطرح کرد «بلاکوره» است. این سایت در گزارشی نوشت: کی‌روش یکی از گزینه‌های اصلی هدایت الاهلی به شمار می‌رود و به زودی راهی قاهره خواهد شد.

ادعای سایت بلاکوره در حالی است که «Trend Ahlawy» متعلق به کانون هواداران الاهلی از معارفه رسمی سرمربی سابق تیم فوتبال مصر در روز سه‌شنبه خبر داده است.


شایعات درباره انتخاب تیم بعدی کی‌روش در مصر در حالی مطرح شده که انتخابات فدراسیون فوتبال ایران نیز قرار است روز سه‌شنبه برگزار شود و بحث زیادی نسبت به علاقه برخی از نامزدهای انتخابات برای بازگرداندن سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی شکل گرفته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا