خبرنگاران روایتگر خدمات دولت برای مردم باشند


خبرنگاران روایتگر خدمات دولت برای مردم باشند

فریدن – فرماندار فریدن گفت: با توجه به شرایط حساس در جامعه خبرنگاران روایتگر خدمات دولت برای مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله عباسی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی جامعه اسلامی تمامی قلم به دستان آزاده کشور با نصب العین قراردادن سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جهاد تبیین باید با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان ارزش‌های انقلاب اسلامی مقابله و زینب گونه پیشتاز در عرصه جهاد تبیین باشند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی موفق و همچنین در مقابل یاس و ناامیدی که دشمن برای ملت ایجاد می‌کند به مردم امیدواری بدهند.

فرماندار فریدن افزود: در شرایط حساس کنونی که دولت سیزدهم همراه با چالش‌های زیادی آغاز به کار کرد با مطالبات مردم روبه‌رو بودیم که از دولت قبل بدون پاسخ مانده بود. اما باید توجه داشت که دولت سیزدهم دولت مردمی است و مردم راحت‌تر و بدون هیچ دردسری با وزرا و مسئولان ارتباط برقرار می‌کنند و مطالبات خود را مطرح می‌کنند، ارتباط مردم با دولت خیلی خوب شده، شرایط اقتصادی بهتر و دست نفوذی‌ها از کشور کوتاه شده است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب کنونی دولت سیزدهم اضافه کرد: با حذف ارز ترجیحی و چند برابر شدن یارانه‌ها و هموار کردن زیر ساخت‌ها و حمایت‌های دولت و همچنین ساخت مسکن، چالش‌های حساس کم شده و این وظیفه خبرنگاران است که دستاوردهای دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

عباسی تاکید کرد: همه توان خود را به کار می‌گیریم که با همکاری دیگر مسئولان در شهرستان بتوانیم شرایط و فضای مطلوب‌تری که مناسب مردم شهرستان باشد را فراهم کنیم و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی