به دنبال جذب نخبگان علمی در نمایشگاه‌ نانو هستیم


به دنبال جذب نخبگان علمی در نمایشگاه‌ نانو هستیم

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فعال در عرصه نانو گفت:جذب دانش‌آموختگان و افراد نخبه و به‌کارگیری آن‌ها در بخش تحقیق و توسعه از اهداف این شرکت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، فرهاد طاهری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره اهداف این شرکت برای حضور در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ گفت: نمایشگاه‌ فناوری‌نانو جایی است که ما در آن با شناسایی فرصت‌های جدید، نقشه راه یک سال آینده را ترسیم و برای توسعه محصولات جدید برنامه ریزی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما با هدف معرفی محصول و ارتباط با صنایع در نمایشگاه حضور می یابیم، گفت: سومین هدف ما از شرکت در نمایشگاه نانو، جذب نخبگان علمی است. در سال ۱۳۹۸ ما موفق شدیم با افراد نخبه و علاقه‌مند، از طریق نمایشگاه نانو، آشنا شویم و اقدام به جذب آن‌ها کنیم. در سال ۱۴۰۱ نیز همین کار را انجام خواهیم داد و بخشی از نیاز نیروی انسانی را از میان دانش‌آموختگانی که در نمایشگاه با آن‌ها آشنا می‌شویم، تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما در صدد جذب بازارهای بین المللی هستیم، گفت:در حال حاضر به کشورهای ترکیه، عراق و آسیای میانه صادرات داریم و از طریق امارات به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان و فرانسه محصول صادر کرده‌ایم.

طاهری درباره برنامه‌های صادراتی آتی گفت: در حال حاضر روی صادرات به برزیل تمرکز داریم که امیدواریم تا یک ماه آینده بتوانیم صادرات به این کشور را آغاز کنیم.

به گزارش مهر، این شرکت در زمینه تولید دستکش های ایمنی و ابزار آلات صنعتی و ساختمانی، ماسک و ... فعالیت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...