ماموریت متفاوت یحیی به یک بازیکن


ماموریت متفاوت یحیی به یک بازیکن

یحیی گل محمدی در بازی مقابل آلومینیوم تغییر روش داد.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در فصل گذشته که خیلی هم به چشم آمد این بود که تیم یحیی نه به خوبی حریف را پرس می کرد و نه مقابل تیم هایی که دوندگی بالایی داشتند و می توانستند خوب پرس کنند، نتیجه می گرفت.

پرسپولیس در دو بازی اول این فصل خود هم این مشکل را داشت ولی با یک تغییر و با استفاده از یک فرمول خاص موفق شد تا حدودی این مشکل را حل کند و در اراک به اولین برد فصل خود برسد. یحیی در این بازی به خوبی از بازیکنان تکنیکی خود مانند رفیعی و صادقی برای خروج از پرس استفاده کرد و در این موضوع موفق نشان داد.

سروش رفیعی که یک بازیکن فانتزی به شمار می‌رود، سعی می‌کرد در زمان حمله آلومینیوم به میلاد سرلک کمک کند و به همین دلیل، مرتب عقب می‌رفت و توپ می‌گرفت و سعی داشت در انتقال بازی به تیمش کمک کند و به این صورت قرمزها از فشار تیم حریف کم می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

دیاباته پرسپولیس را سرکار گذاشت؟

به هر حال این معضل، در فصل گذشته نیز به شدت پرسپولیسی‌ها را آزار داد و با توجه به اینکه سرخ پوشان نتوانستند جای بازیکنان پا به توپی مثل کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی را پر کنند در این فصل فعلا یحیی سعی دارد با بهره گرفتن از بازیکنان تکنیکی این مشکل را برطرف کند.

پرسپولیس در فصل جدید چند خرید تازه داشته که هنوز کاملا با تیم هماهنگ نشدند. شاید حضور پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی، رسیدن سروش و صادقی به فرم خوب و رسیدن لوکادیا به فرم بدنی مطلوب در ادامه راه، ضعف‌های تیم یحیی را کمتر شود و هواداران این تیم هم با آرامش بیشتری بازی های تیم مورد علاقه شان را نگاه کنند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در