رحمتی به دنبال تیر خلاص!(عکس)


رحمتی به دنبال تیر خلاص!(عکس)

کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور استقلال خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، رخت سرمربیگری را بر تن کرد.

به گزارش "ورزش سه"، داستان سرمربی شدن رحمتی از اتفاقات جالب فوتبال ایران است. یک هفته بعد از علنی شدن اختلاف رحمتی و بختیاری‌زاده و اعلام رسمی این سرمربی که اینجا یا جای من است یا این دروازه‌بان، مسئولان پدیده سهراب را برکنار و رحمتی را جانشین او کردند، اما در پدیده همه چیز در حال نابودی بود و این تیم قابلیت خراب کردن رزومه هر مربی‌ای را داشت، پس عمر حضور مهدی در این تیم هم مثل سرمربی‌های دیگر دوامی نداشت و او هم رفتنی شد؛ هرچند رحمتی توانست طی دو فصل تیمش را در لیگ برتر نگه دارد.

پس از مدتی خانه نشینی مسئولان آلومینیوم بعد از اخراج خطیبی در میانه‌های فصل بین مرفاوی و رحمتی، او را انتخاب کردند تا دوران جدید رحمتی آغاز شود.

رحمتی به دنبال تیر خلاص!(عکس)

او در آلومینیوم نتایج خوبی گرفت و توانست در جام حذفی و در آزادی پرسپولیس آماده یحیی را حذف کند و فینالیست شود. هر چند که در فینال مغلوب نساجی شد و نتوانست اولین جام دوران سرمربیگری خود را خیلی زود در این عرصه به‌دست بیاورد.

اما این فصل صفر تا صد آلومینیوم را رحمتی بسته است و انتظارات قطعا از او بیشتر هم خواهد بود ولی چیزی که او جمعه شب در اراک کم داشت یک مهاجم بود که واژه تیر خلاص را درک کند. طبیعتا در مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس ایجاد موقعیت کردن کار سختی است و باید قدر تک فرصت‌های خود را بدانید. حمله وران آلومینیوم با وجود اینکه چند فرصت به‌وجود آوردند، در گلزنی ناموفق بودند تا باز هم شکستی با حداقل گل در ورزشگاه اراک به ثبت برسد.

اینجا رحمتی از بازیکنان تیمش می‌خواهد فشار بیشتری روی دروازه پرسپولیس بیاورند...

رحمتی به دنبال تیر خلاص!(عکس)

عکس: امیر خیرخواه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد