نیشابور کمبود جایگاه سی‌ان‌جی دارد


نیشابور کمبود جایگاه سی‌ان‌جی دارد

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: متوسط کارکرد کمپرسور در جایگاه‌های کل کشور ۱۰ ساعت، در استان خراسان‌رضوی ۱۳ ساعت و در نیشابور ۱۷ ساعت است و این رقم نشان می‌دهد نیشابور کمبود جایگاه دارد.

به گزارش رکنا از نیشابور؛ محمدحسن نبوی نژاد در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های شرکت نفت به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ۱۰درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان خراسان رضوی در نیشابور است و باید این تعداد افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در طرح مبله شهری در چهار یا پنج نقطه نیشابور زمین برای جایگاه سی‌ان‌جی با تمام مجوزها اختصاص داده شود تا متقاضیان برای اخذ مجوزهای لازم معطل نشود و در این صورت سرمایه‌گذار می‌داند در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که تمامی موافقت‌ها و مجوزهای دولتی اخذ شده است.

وی گفت: در همین جایگاه‌های موجود هم نازل‌ها به درستی کار نمی‌‌کنند و نیاز به تعمیر دارند اما باید همین امکانات موجود را به خوبی نگهداری کنیم و به همیت خاطر شهرداری نیشابور باید تعمیر و نگهداری جایگاه‌ها را به پیمانکار بسپرد تا همین نازل‌های موجود فعال باشند.

وی افزود: با اینکه در خراسان 900 کیلومتر از نزدیکترین پالایشگاهها دور هستیم به همت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هیچ‌گونه مشکلی برای عرضه سوخت در سطح استان خراسان‌رضوی نداریم و مسیر سوخت‌رسانی در استان روان است.

سعید صفارائی/نیشابور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...