داوری: فضای سالمی در انتخابات کمیته المپیک وجود داشت/ با دیپلماسی می توانیم عضو شورای آسیا شویم


داوری: فضای سالمی در  انتخابات کمیته المپیک وجود داشت/ با دیپلماسی می توانیم عضو شورای آسیا شویم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: فضای سالمی در انتخابات امروز کمیته ملی المپیک وجود داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد داوری پس از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مجمع رئیس، نواب و اعضای هیأت اجرایی بدون هیچ حاشیه‌ای انتخاب شدند. فقط از جامعه ورزش و مسئولانی که در این مجمع هستند توقع دارم همدل و همسو باشند. اطمینان داشته باشید که تفرقه بین ما جایی ندارد و بسیار مهم است که با هم در این مسیر به هم کمک کنیم.

وی افزود: برخی دوستان انتخاب شده و برخی نشدند اما برای اینکه جمهوری اسلامی ایران سربلند شود همه باید یکدل باشیم. از دوستانی که رأی نیاوردند، تقاضا دارم در کنار دوستانی باشند که رأی آوردند و به ورزش کشور ما کمک کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه تعداد زیادی از اعضای مجمع اعتقاد داشتند انتخاب محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس ملی کمیته المپیک یکی از ورزشی‌ترین انتخابات بود، گفت: قطعاً همین طور است. فضای سالمی وجود داشت اولین تجربه من در مجمع بود و زیاد با حاشیه‌های انتخاباتی آشنایی نداشتم فکر نمی‌کردم انتخابات به همین راحتی برگزار شود اما فضا سالم بود.

داوری در خصوص اینکه یکی از اهداف کمیته ملی المپیک این است که مانند دوره ریاست هاشمی‌طبا عضوی در شورای المپیک آسیا داشته باشد و آیا ترکیب منتخب کمیته می‌تواند این راه را برای رسیدن به چنین هدفی هموار کند، گفت: این سؤال مقداری سیاسی است. اگر برخی کشورها سیاست را کنار بگذارند می‌توانیم با روابط خوب و دیپلماسی چنین اتفاق مهمی را برای کشورمان رقم بزنیم. البته در سطح بین المللی مقداری در این زمینه مشکل داریم.

وی در مورد اینکه متأسفانه نتوانست عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک شود، گفت: متأسفانه را به کار نبرید. ما همه عضو یک خانواده هستیم. هرچند انصراف ندادم اما با توجه به اینکه درگیر مسابقات هستم تلاش زیادی هم نکردم. از این به بعد نیز در خدمت دوستان‌مان در هیأت اجرایی هستیم. هیچ فرقی ندارد. همه سعی می‌کنیم برای اعتلای ورزش به هم کمک کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!