پاکدل: امروز ورزش ایران برنده شد/انتخابات سالم و رقابتی بود


پاکدل: امروز ورزش ایران برنده شد/انتخابات سالم و رقابتی بود

عضو هیأت اجرای کمیته ملی المپیک گفت: امروز انتخابات در بهترین شرایط برگزار شد و این ورزش ایران بود که توانست پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: خوشحالم که امروز ورزش ایران برنده شد، من و همکارانم انتظار امروز را می‌کشیدیم چرا که دوست داشتیم تکلیف ورزش کشور هرچه زودتر مشخص شود. کسانی که دلسوز ورزش بودند تلاش کردند تا امروز این انتخابات برگزار شود. برگزار نشدن انتخابات کمیته ملی المپیک ضربه بدی به ورزش کشور می زد چرا که باید برنامه ریزی های بازی های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس انجام شود.

پاکدل در خصوص حضور خود در هیأت اجرایی گفت: من همانطور که در روز ثبت نام کردم اعلام کردم که من نماینده 52 فدراسیون و ورزشکاران خواهم بود و تمام توان و تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم به ورزش کشور کمک کنم تا به موفقیت های بزرگ دست پیدا کند. امروز هم به عنوان کسی که از بدنه ورزش است در منصب مدیریتی حضور داشته باشم و کمک های خوبی را به ورزش بکنم. همه باید کمک کنند تا ورزش کشور به یک سوی موفقیت آمیز پیش برود.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک عنوان کرد: انتخابات امروز کاملا سالم و به دور از هر گونه تخلف بود انتخابات به کسی تحمیل نشده بود و همه با دل و تصمیم خود به کاندیداها رای دادند مروز شاهد یک انتخابات درست و رقابتی بودیم و دیدید چگونه تنها با اختلاف یک رای رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

وی در ادامه گفت: من خودم تصمیم گرفتم و تحت تأتیر هیچ کس رای ندادم و در چارچوب مقررات انتخابات برگزار شد و همه در رای گیری شرکت کردند.

پاکدل در پایان در خصوص برنامه های خودش در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: یکی از مباحثی که باید در کمیته ملی المپیک پیگیری شود مسائل اقتصادی است چه در خصوص بودجه فدراسیون ها و چه در خصوص اعتبارات خود کمیته ملی المپیک باید به آن توجه کنیم و صرفا حرف نباید بزنیم. از صالحی امیری هم تشکر میکنم که در مدت حضورش زحمات زیادی کشید و واقعا کمک بزرگی به ورزش کشور کرد تا به موفقیت های زیادی برسد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی