سهرابیان: بسیار دشوار است که کار صالحی امیری را ادامه بدهیم


سهرابیان: بسیار دشوار است که کار صالحی امیری را ادامه بدهیم

عضو جدید هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به‌صورت ویژه از رئیس پیشین این کمیته تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا سهرابیان پس از اینکه در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به‌عنوان عضو هیئت اجرایی این کمیته برگزیده شد، اظهار داشت: عضویت من در این هیئت با رأی جمع بود و امیدوارم نتایج خوبی در بر داشته باشد. دوره مدیریت صالحی امیری بسیار بسیار درخشان بود و خیلی سخت است کاری را که او انجام داده، ادامه بدهیم.

وی در ادامه تمجیدهای خود از رئیس پیشین کمیته ملی المپیک تصریح کرد: مطمئن باشید رهنمودها و حضور صالحی امیری را در جلسات خودمان خواهیم داشت و اعضا تلاش می‌کنند راهکارهای پیشنهادی او را ادامه بدهند تا نتایج خوبی برای خانواده ورزش داشته باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای هیئت اجرایی لیستی برای انتخابات تدارک دیده بودند یا خیر، خاطرنشان کرد: می‌توانستید ببینید که گروه‌ها با شکل‌های مختلف و اعضای هیئت علمی دانشگاه بگویند به هم کمک کنیم یا قهرمانان ملی و المپیکی چنین کاری کنند. شاید صحبتی شده باشد، اما لیستی در میان نبود.

سهرابیان در مورد بحثی که میان رئیس فدراسیون کشتی با سایر اعضای مجمع کمیته ملی المپیک مطرح شد، گفت:‌ اگر چنین چالش‌ها و نقدهای مختلف در کار نباشد، شرایط مانند مرداب می‌شود و آب می‌گندد. این اظهارات نشان‌دهنده افزایش فرهنگ اجتماعی است و اطمینان دارم اگر این نقدها صورت بگیرد، هیئت اجرایی می‌تواند برای برطرف شدن مشکلات بیشتر تلاش کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس