سلیمانی: به دلیل پیگیری ویزای ورزشکاران به دور اول انتخابات نرسیدم!


سلیمانی: به دلیل پیگیری ویزای ورزشکاران به دور اول انتخابات نرسیدم!

رئیس فدراسیون اسکواش، پیگیری عدم صدور ویزای ورزشکاران پدل کشورمان را دلیل غیبت خود در دور نخست انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلیمانی درباره غیبت خود در دور اول انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک گفت: مجمع بسیار خوبی بود و به همه منتخبان تبریک می‌گویم. کاروان 22 نفره پدل ایران فردا (دوشنبه) به مصر سفر می‌کنم و من از دفتر حفاظت منافع مصر می‌آمدم. به من اعلام کردند که ویزای 18 نفر صادر شده و ما باید به این دفتر مراجعه می‌کردیم. این موضوع، بحرانی بود که فدراسیون را گرفتار کرد و مجبور شدم مسئله را پیگیری کنم.

وی در این باره که اگر او در دور دوم انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک هم شرکت نمی‌کرد، عدالت رعایت می‌شد، خاطرنشان کرد: متوجه این سوال نمی‌شوم. من تابع دستورات هستم و زمانی که علیرضا دبیر پرسید من می‌توانم رأی بدهم یا خیر، نماینده شورای المپیک آسیا اعلام کرد که می‌توانم در دور دوم انتخابات شرکت کنم.

رئیس فدراسیون اسکواش درخصوص این شایعه که گفته می‌شود او در زمان برگزاری دور نخست انتخابات در پارکینگ کمیته حضور داشت، تصریح کرد: این موضوع اصلاً حقیقت ندارد.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که غیبت او در دور اول و حضورش در دور دوم انتخابات ریاست کمیته المپیک اتفاقی بود یا خیر، گفت: این موضوع واقعاً اتفاقی بود. ما هنوز دچار این بحران (عدم صدور ویزا برای ورزشکاران پدل) هستیم و باید مسئله را تا فردا حل کنم. چون سرمربی تیم ملی آقایان و کاپیتان تیم ملی بانوان بیرون مانده‌اند و غیبت آنها در مصر مشکل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان