رسمی؛ بلوتی شاگرد مورینیو در رم شد


رسمی؛ بلوتی شاگرد مورینیو در رم شد

آندره‌آ بلوتی، مهاجم ملی‌پوش و ایتالیایی باشگاه تورینو با قراردادی آزاد و یک‌ساله، با گزینه تمدید برای دو فصل، به آاس رم پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ بلوتی، مهاجم 28 ساله و ایتالیایی، قراردادی یک‌ساله با جالوروسی تا 30 ژوئن سال 2023 امضا کرده است و بر اساس معیارهای خاص مربوط به عملکرد این بازیکن، گزینه تمدید به مدت دو فصل دیگر نیز در این قرارداد وجود دارد. آندره‌آ بلوتی پس از سپری کردن هفت فصل در تورینو و به ثمر رساندن بیش از 100 گل در سری آ، حالا شاگرد ژوزه مورینیو در رختکن رم خواهد شد.

بلوتی پیراهن شماره 11 را در تیم جدیدش به تن خواهد کرد. این مهاجم باتجربه سابقه 44 بازی ملی و 12 گل برای تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه داشته و در تابستان سال گذشته با لباس آتزوری عنوان قهرمانی یورو 2020 را از آن خود کرد.

بلوتی بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "پیشرفت و جاه طلبی باشگاه رم در چند وقت اخیر برای همه روشن بوده و این دو عنصر روی تصمیم من برای انتقال به این تیم به‌شدت تاثیرگذار بودند. در این مرحله از دوران حرفه‌ایم، می‌خواهم روز به روز به روند پیشرفت ادامه دهم و خوشحالم که این فرصت را به‌عنوان بازیکن باشگاه رم دارم. حالا دیگر نمی‌توانم بیشتر از این منتظر شنیدن سرود باشگاه در استادیوم و بازی در حضور همه هوادارانمان باشم."

رسمی؛ بلوتی شاگرد مورینیو در رم شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل