اسطوره لیورپول در سیبل انتقادها؛ اخراجش کنید


اسطوره لیورپول در سیبل انتقادها؛ اخراجش کنید

استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا، با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، استون‌ویلا امروز در هفته چهارم لیگ برتر در یک بازی خانگی به مصاف وستهم قعر جدولی رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. شاگردان استیون جرارد با این شکست در پانزده بازی اخیر خود تنها سه پیروزی بدست آورده‌اند. این آمار جرارد را با فشاری بی‌سابقه مواجه کرده و هواداران ویلا می‌گویند آمار او حتی از آمار مربی‌گری گری نویل در والنسیا بدتر بوده و جرارد باید هر چه سریعتر اخراج شود.

نکته‌ای که آمار استیون جرارد در استون‌ویلا را ضعیف‌تر نشان می‌دهد این است که از سه پیروزی او در پانزده بازی اخیر دو پیروزی در مقابل تیم‌هایی بدست آمده که فصل گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کردند؛ برنلی و نوریچ.

اسطوره لیورپول در سیبل انتقادها؛ اخراجش کنید

هواداران ویلا دوران مربی‌گری جرارد در تیم‌شان را به روزهای حضور گری نویل روی نیمکت والنسیا مقایسه می‌کنند. نرخ پیروزی ستاره سابق یونایتد در والنسیا 35.7 درصد بود اما با حساب شکست امروز نرخ پیروزی استیون جرارد در ویلا به 35.3 درصد رسیده است.

استیون جرارد ماه نوامبر سال گذشته از رنجرز به استون‌ویلا پیوست و این باشگاه انگلیسی برای به خدمت گرفتن او 4 میلیون پوند به رنجرز پرداخت. ویلا برای اینکه جرارد دست بازی برای اجرای ایده‌هایش داشته باشد در این مدت برای خرید بازیکنان مد نظر او 136 میلیون پوند هزینه کرده ولی نتیجه دلخواه را نگرفته است.

اسطوره لیورپول در سیبل انتقادها؛ اخراجش کنید

استون‌ویلا فصل جدید لیگ برتر را با دو شکست و پیروزی خفیف 2-1 مقابل اورتون آغاز کرد و امروز در هفته چهارم مقابل وستهم قعر جدولی که از سه بازی اخیر خود امتیازی بدست نیاورده بود شکست خورد. این شکست خانگی فشارها بر اسطوره لیورپول را افزایش داده و هوادان ویلا از این می‌ترسند که در صورت اخراج نشدن جرارد تیم‌شان یکی از نامزدهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟