پروژه های کلان قم از طریق تهاتر با نفت انجام می شود


پروژه های کلان قم از طریق تهاتر با نفت انجام می شود

رکنا: استاندار قم با بیان اینکه باید عقب‌ماندگی‌های سرانه آموزشی استان را جبران کنیم، گفت: در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به قم هستیم و مشکلات آموزشی استان را در این سفر پیگیری می‌کنیم.

به گزارش رکنا از قم؛ سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز در آئین افتتاح 4 پروژه آموزشی و پرورشی در هفته دولت، با اشاره به اینکه تلاش بی‌منت یکی از رمزهای ماندگاری و جاودانگی است، اظهار کرد: باید مجموعه آموزش و پرورش استان و سازمان نوسازی مدارس تلاش مضاعفی برای توسعه فضای آموزشی استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه فرصت بسیار کم است، مطرح کرد: باید با همت و همراهی بستر لازم برای تحصیل مطلوب‌تر دانش‌آموزان را فراهم سازیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیران خوبی در استان فعالیت دارند، عنوان کرد: مهم همت، تلاش و همدلی است و همه موارد به اعتبارات خلاصه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید عقب‌ماندگی سرانه آموزشی استان را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به قم هستیم و قطعا مشکلات آموزشی استان را در این سفر پیگیری می‌کنیم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه تاکنون 700 میلیارد از اعتبارات سفر را جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه نیز 500 میلیارد دیگر از اعتبارات به دست استان می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بسیار کلان را می‌توان از تهاتر با نفت اجرا کرد، یادآور شد: دو جاده کهک-پردیسان و انتهای عماریاسر و همچنین پروژه‌های مترو، منوریل و فرودگاه قم از همین تهاتر با نفت به بهره‌برداری خواهند رسید.

نظری / قم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس