برنامه ریزی ویژه برای ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد جدید در یزد


برنامه ریزی ویژه برای ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد جدید در یزد

یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد تاکید کرد و گفت: این مهم به صورت ویژه در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عزیزی عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه موادمخدر در همه آسیب های دهگانه اجتماعی نقش موثری دارد، اظهار داشت: بر همین اساس باید تمام تلاش خود را برای پیشگیری از ابتلای افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان به این بلای خانمان سوز به کار بندیم.

وی افزود: انتظار داریم ایجاد کمپ های ترک اعتیاد به صورت ویژه در دستور کار دولت سیزدهم و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد و بر همین اساس در کنار ایجاد کمپ های ماده ۱۵ که به صورت اختیاری است به دنبال ایجاد کمپ ماده ۱۶ هستیم که البته مجوزهای لازم اخذ و کار راه اندازی آن به عهده شوراست که باید به صورت جدی ورود کند.

معاون استاندار یزد با تاکید بر برخورد با معتادان متجاهر و پاک کردن چهره شهر از این افراد اظهار داشت: جمع آوری این افراد و پاک کردن چهره شهر یکی از مطالبات جدی مردم بوده و با توجه به اینکه تعداد این افراد کمتر از هزار نفر است و می توان با برنامه ریزی دقیق این افراد را جمع آوری کرد.

وی، رسیدگی به پرونده های قدیمی، ساماندهی پارکینگ شورای مواد مخدر و تعیین تکلیف وسایل نقلیه موتوری را از مهمترین ماموریت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برشمرد و اظهار داشت: بالغ بر هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه و موتورسیکلت در این پارکینگ وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود و اگر مربوط به بیت المال است واگذار و اگر مربوط به قاچاقچیان است، مسترد شود چراکه این موضوع مصداق حق الناس است و همه ما باید در زمینه حق الناس پاسخگو باشیم.

در این مراسم از زحمات مینا فرهی فرد در مدت تصدی سرپرستی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل و محمدحسین امامی میبدی به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...