27 پروژه با اعتبار 168 میلیارد تومان در بهاباد افتتاح شد


27 پروژه با اعتبار 168 میلیارد تومان در بهاباد افتتاح شد

یزد- فرماندار بهاباد از افتتاح ۲۷ پروژه با اعتبار ۱۶۸ میلیارد تومان در بهاباد به مناسبت هفته دولت خبر داد.

علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های قابل بهره برداری در شهرستان بهاباد همزمان با هفته دولت اظهار داشت: پروژه های شهرستان بهاباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

وی شاخص ترین این پروژه ها را شامل سالن ورزشی اتحاد و ساختمان اداری ورزش و جوانان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال، کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی آب شهری بهاباد با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال، بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان بنستان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیاردریال و بهره برداری از جاده ارتباطی پرکان – ببروئیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال را از جمله این پروژه ها برشمرد.

تیموری یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی طیور بهاباد در روستای فردوسیه آسفیچ با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت اورژانس بین جاده ای روستای درب هنز بهاباد به همت خیر حاج محمد حیدری، افتتاح و بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد و افتتاح اورژانس بین جاده ای طریق الرضا در جاده بهاباد چادرملو از جمله طرح‌هایی بود که امروز در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.

فرماندار بهاباد همچنین در مورد پروژه های مصوب دولت در سفر به استان یزد عنوان کرد: در مصوبات سفر استان یزد بالاترین اعتبارات مربوط به شهرستان بهاباد بود به نحوی که ۷۰۰ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافت.

تیموری همچنین طرح سامان خانواده را یکی از طرح های بسیار مهم برای ساماندهی، تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده دانست و افزود: این طرح با کمک خانواده ها و نهادهای فرهنگی در شهرستان بهاباد انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ شهرستان بهاباد با ۲۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده و از مناطق کمتر برخوردار این شهرستان به شمار می رود که از سال ۱۳۸۸ به شهرستان ارتقا یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...