HP لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3 را با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل معرفی کرد


HP لپ تاپ هیبریدی  Dragonfly Folio G3 را با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل معرفی کرد

HP یک لپ تاپ 2 در 1 جدید را به سری محصولات خود افزوده است. این لپ تاپ ویندوزی Dragonfly Folio G3 نام دارد و به پردازنده نسل دوازدهمی Core i7 vPro اینتل مجهز شده است. در ادامه مشخصات لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3 را با یکدیگر مرور...

HP یک لپ تاپ 2 در 1 جدید را به سری محصولات خود افزوده است. این لپ تاپ ویندوزی Dragonfly Folio G3 نام دارد و به پردازنده نسل دوازدهمی Core i7 vPro اینتل مجهز شده است. در ادامه مشخصات لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3 را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

HP از لپ تاپ جدیدی رونمایی کرده است. لپ تاپ Dragonfly Folio G3 شباهت بسیار زیادی به تبلت‌های ویندوزی سرفیس دارد، اما کیبورد آن را نمی‌توان جدا کرد. این لپ تاپ با در اختیار داشتن پردازنده نسل دوزادهمی اینتل و 2 درگاه اتصال تاندربولت، گزینه‌ای بالا رده به شمار می‌آید.

در همین رابطه بخوانید:

- HP قدرتمندترین کامپیوتر All in One جهان را معرفی کرد
- معرفی مانیتور HP Z32K G3 با پنل IPS Black و رزولوشن 4K

HP لپ تاپ Dragonfly Folio G3 را با در نظر داشتن حمل آسان و حس حال لپ تاپ‌ها و تبلت‌های تجاری طراحی کرده و یک قلم نیز برای آن در نظر گرفته که به سمت راست کیبورد متصل می‌شود.

مشخصات لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3

نمایشگر 13.5 اینچی این دستگاه در دو نسخه OLED و IPS به بازار می‌آید که به ترتیب از رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل و 1920 در 1280 پیکسل برخوردار هستند. طبق تست‌های اولیه، باتری 53 وات ساعتی لپ تاپ Dragonfly Folio G3 تا 7 ساعت در نسخه OLED و تا 13.5 ساعت در نسخه IPS بدون نیاز به شارژ مجدد کار می‌کند.

HP لپ تاپ هیبریدی  Dragonfly Folio G3 را با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل معرفی کرد

با توجه به نبود امکان جدا کردن کیبورد لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3 ، این دستگاه چندان سبک نیست و وزنی معادل 1.40 کیلوگرم دارد. با این وجود همین موضوع باعث شده تا بتوان سخت‌افزار قدرتمندی همچون پردازنده نسل دوازدهمی Core i5 یا Core i7 را در آن مورد استفاده قرار داد. در کنار این پردازنده از 32 گیگابایت رم LPDDR5 و تا 2 ترابایت SSD استفاده شده است.

برای اتصال لپ تاپ Dragonfly Folio G3 به دیگر دستگاه‌ها، از 2 درگاه تاندربولت 4 و جک هدفون استفاده شده است. HP برای ساخت تجربه تماس ویدئویی بهتر، این لپ تاپ را به یک وبکم 8 مگابایتی مجهز کرده است. این وبکم از قابلیت‌های صوتی ویژه و زاویه دید 100 درجه‌ای برخوردار است.

HP لپ تاپ هیبریدی  Dragonfly Folio G3 را با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل معرفی کرد

برای خرید لپ تاپ Dragonfly Folio G3 باید قیمتی معادل 2379 دلار پرداخت کرد. این لپ تاپ هنوز توسط HP به بازار ارائه نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !