فیلم ناگفته های روحانی تهرانی از حمله 5 جوان مست در پارک پلیس / اختصاصی


فیلم ناگفته های روحانی تهرانی از حمله 5 جوان مست در پارک پلیس / اختصاصی

حوادث رکنا: روحانی جوان که به دنبال نزاع خونین چند نوجوان علیه یک نوجوان بی دفاع ,برای نجات او در صدد میانجیگری بین آنها بود توسط پنج نوجوان شرور مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه چشم به شدت آسیب دید این طلبه حوزه عملیه در گفتگو با خبرنگار رکنا به تشریح این درگیری پرداخته است.

به گزارش رکنا؛ حجت السلام مهدی فاخر پور خودش را یکی از طلاب حوزه عملیه معرفی کرد و درباره شب حادثه در پارک پلیس پایتخت به خبرنگار رکنا گفت: هر شب برای پیاده‌روی به پارک پلیس منطقه تهرانپارس می‌رفتم حدود ساعت 10 ونیم شب بود مشغول پیاده‌روی بودم که ناگهان چند دختر جوان را دیدم که با سر و صدای جیغ زیاد در حال فرار از پارک هستند.

درادامه با صدای درگیری چند نوجوان درگوشه ای از بوستان نظرم را جلب کرد، تاریک بود من نمیتوانستم دقیقا چهره های آنهارا ببینم فقط دیدم ۵ یا ۶ نفر نوجوان که ظاهراً مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، به یک پسر جوان حمله کرده و در حال ضرب و جرح وی با قمه و چوب هستند.اصلا نتوانستم طاقت بیاورم و با نیت مصالحه و امر به معروف جلو رفتم تا بین آنها میانجیگری کنم رفتم جلو تا مانع شوم که پسران شرور گفتند به تو ربطی ندارد آنها مدعی شدند که این پسر بی ناموسی کرده است و مواد مخدر فروخته است. من به آنها گفتم خوب من اینجا هستم بهتره با پلیس تماس بگیریم اما آنها قبول نکردند که در ادامه درگیری یک از پسران شرور درصدد زدن ضربه ای با شیشه دلستر به گردن نوجوان بودند که من با سرعت با گرفتن یقه اش او را کنار کشیدم و نجات دادم فقط کافی بود لحظه ای دیر می شد چون دقیقا این ضربه با گردن پسر نوجوان برخورد می کرد. لحظه ای بعد یکی از پسران با چوب دستی که در دستش بود 3 ضربه به سرم زد بدنبال این ضربه حالت عادی نداشتم و سرم گیج می رفت که متوجه شدم پسردیگری با قمه به من حمله کرد و چند ضربه به دستم زد وقتی خواستم قمه را از او بگیرم پسر دیگری شیشه بطری نوشابه شکسته شده را به طرف من پرتاب کرد و دقیقا به چشم من اصابت کرد و دیگر نتوانستم مقابل آنها بایستم روی زمین افتادم.

این روحانی و پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب برگردد وبار دیگر این حادثه اتفاق بیفتد شما بازهم برای نجات آن نوجوان میانجیگری خواهید کرد گفت: مسلما اگر باز هم این ماجرا پیش بیاید قدم پیش خواهم گذاشت .اینطور نیست که به راحتی افرادی به راحتی در ملا عام فردی را بزنند و فرار کنند، مسلما این ماجراها امنیت جامعه را به خطر می اندازد و اگر امروز این افراد این کار را انجام دادند فردا افرا دیگری هم خواهند بود....

ما به خاطر هموطن به خاطر جان انسان و فرضیه دینی انجام خواهیم داد چرا که این موضوع یکی از اساسی ترین فریضه های دینی در امر به معروف است و اگر این کار را انجام ندهیم این فریضه دینی در خیلی از جاها تعطیل خواهد شد.

جزییات حمله به روحانی جوان در پارک پلیس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا 5 متهم این پرونده با تلاش پایگاه جهان پلیس امنیت پایتخت دستگیر شدند و همه ی متهمان که بین 18تا 16سال سن دارند در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای اطفال و نوجوانان به ریاست قاضی مهری درویشی تحت بازپرسی قرار گرفتند. در ابتدای جلسه بازپرس درویشی از شاکی پرونده خواستند شکایت خودرا مطرح کنند .

آنگاه هر یک از متهمان به ترتیب در جایگاه ایستاده و پس از تفهیم اتهام به تشریح ماجرا پرداختند و دو سه متهم اصلی پرونده که با ایراد ضربه با چوب قمه و شیشه بطری باعث صدمه به شاکی پرونده شده بودند در مقابل اتهام وارده مدعی شدند که روحانی را نزدند و اتهام خود را نپذیرفتند که در ادامه جلسه بازپرس از متهمان خواست که سعی کنند حقیقت را بگویند در ادامه جلسه دو شاهد که در هنگام درگیری این متهمان در بوستان حضور داشتند در جایگاه ایستادند و با ایراد سوگند شهادت دادند که شاهد شرارت های این متهمان بودند.بازپرس سه متهم اصلی را برای تاادامه تحقیقات بیشتر با قرار بازداشت دستور داد آنها به کانون اصلاح وتربیت منتقل شوند.


حجم ویدیو: 97.97M | مدت زمان ویدیو: 00:05:48

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه