فینالیست شدن تیم هندبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر عربستان


فینالیست شدن تیم هندبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر عربستان

به گزارش پارسینه؛ تیم هندبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در پایان ۸۰ دقیقه ماراتن پایاپای و نفس‌گیر مقابل عربستان با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی...

فینالیست شدن تیم هندبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر عربستان
به گزارش پارسینه؛ تیم هندبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در پایان ۸۰ دقیقه ماراتن پایاپای و نفس‌گیر مقابل عربستان با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا با سه پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بود. ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ تن به شکست دادند، اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار با نتیجه ۳۵ بر ۲۳ ازبکستان را از پیش رو برداشتند و در چهارمین دیدار مرحله گروهی با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل بحرین میزبان که در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسید بود با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ پیروز شدند.

عربستان، حریف ایران در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا نیز با پنج پیروزی مقابل حریفان خود با اقتدار به عنوان تیم اول گروه B راهی نیمه‌نهایی شده است.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه‌سلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل راه‌شناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی ۱۸ بازیکن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز کره‌جنوبی ۲۳ بر ۲۱ مقابل ژاپن به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه نهم شهریورماه میان ایران و کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. همچنین دیدار رده‌بندی نیز از ساعت ۱۷:۳۰ همان روز برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هندبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان