وزیر آموزش و پرورش: آموزش مدارس در سال جاری قطعا حضوری است


وزیر آموزش و پرورش: آموزش مدارس در سال جاری قطعا حضوری است

تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، آموزش مدارس در سال جاری قطعا حضوری است. یوسف نوری امشب در ابتدای ورود به استان چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور وزرا و اعضای هیئت دولت در...

وزیر آموزش و پرورش: آموزش مدارس در سال جاری قطعا حضوری است

تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، آموزش مدارس در سال جاری قطعا حضوری است.

یوسف نوری امشب در ابتدای ورود به استان چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور وزرا و اعضای هیئت دولت در استان‌های کشور، اظهار داشت: ان‌شاالله در طول سفر با بررسی‌ها و نشست‌هایی که با مردم انجام می‌شود، مشکلات احصاء و به دولت منتقل شود.

وی با بیان اینکه امید است در راه دولتمردان صدیق همچون شهید رجایی و شهید باهنر حرکت کرد، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در کشور و توسط سازمان بین‌المللی بهداشت جهانی، حضوری بودن مدارس باید در کشور اتفاق بیوفتد، لذا مدارس در سال جاری حضور است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی 26 ماهه مدارس در سطح کشور، ادامه داد: همکاران برای تثبیت و جبران یادگیری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یا آموزش‌های آنان کامل نشده بود، برنامه تثبیت و جبران یادگیری را در ایام تابستان قرار دادند.

نوری با بیان اینکه از فضای مجازی و شبکه شاد به صورت مکمل آموزش حضوری حتما استفاده خواهد شد، مطرح کرد: اینکه مدارس در سال جاری حضوری باشند قطعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)