تقابل خاص طارمی در بازی امشب(عکس)


تقابل خاص طارمی در بازی امشب(عکس)

پورتو در حضور مهاجم ایرانی خود دیدار برابر ریو آوه را آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهارم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۴ امشب (به‌وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ریو آوه مقابل این تیم رده شانزدهمی قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی بعد از اینکه در سه هفته ابتدایی این فصل در ترکیب حضور داشته و نمایش درخشانی ارائه کرده، امشب هم برابر ریو آوه و باشگاه سابق خود که دوران درخشانی در آن تجربه کرد و سپس راهی پورتو شده بود، قرار می‌گیرد و جدال خاصی برابر هم‌بازیان پیشین خود خواهد داشت.

تقابل خاص طارمی در بازی امشب(عکس)

ستاره ایرانی پورتو در هفته اول لیگ برتر پرتغال دو گل مقابل ماریتیمو به ثمر رساند و در دیدار اخیرشان هم یک پاس گل برابر اسپورتینگ لیسبون داد؛ طارمی امیدوار است امشب نیز در تقابل با تیم سابق خود بدرخشد و گلزنی کند.

مهدی طارمی در سه تقابل اخیرش با پیراهن پورتو که مقابل ریو آوه قرار گرفته، موفق به گلزنی نشده و فقط یک پاس گل داده که امشب به دنبال پایان این روند خواهد بود.

تقابل خاص طارمی در بازی امشب(عکس)

تیم فوتبال پورتو با سه پیروزی مقابل ماریتیمو، ویزلا و اسپورتینگ لیسبون ۹ امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر پرتغال است و با برد در دیدار امشب برابر ریو آوه صدرنشین خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان