پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بهزیستی تننگستان 4 برابر شد


پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بهزیستی تننگستان 4 برابر شد

بوشهر- رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان از افزایش چهار برابری پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای جامعه هدف بهزیستی شهرستان تنگستان خبر داد.

خدیجه جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اهداف سازمان توانمند سازی جامعه هدف و ارتقای سطح زندگی آنان است لذا پرداخت تسهیلات می‌تواند گامی مؤثر در تحقق این مهم باشد.

وی پرداخت تسهیلات را در راستای کاهش فقر و نابرابری در جامعه ضروری دانست و افزود: پرداخت اعتبارات بانکی امسال با افزایش چهار برابری نسبت سال گذشته به مبلغ ۱۱۹ میلیارد ریال رسیده است که تا پایان سال در ایجاد اشتغال ۱۱۹ نفر مددجویان به طور کامل هزینه می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص تحقق شعار سال، اشتغال‌آفرینی برای مددجویان بیشتر به حوزه‌های مشاغل نوین و دانش‌بنیان و اشتغال کارفرمایی هدایت می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی علاوه بر پرداخت تسهیلات برای پایداری و توسعه اشتغال مشوق‌های بیمه‌ای در قالب خویش فرمایی و کارفرمایی پرداخت می‌کند.

جمالی تصریح کرد: در یک سال گذشته در راستای پایداری اشتغال مبلغ چهار میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال مشوق بیمه‌ای به ۱۰۸ نفر بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی واریز شد.

وی ایجاد شرایط مهارت‌آموزی برای مددجویان لازم دانست و خاطرنشان کرد: افزایش سطح علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای مددجویان فرصت‌های شغلی، از برنامه‌های پیش بینی شده خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس