در حوزه بازدارندگی موشکی و پدافندی رقیبی در منطقه نداریم


در حوزه بازدارندگی موشکی و پدافندی رقیبی در منطقه نداریم

رئیس عقیدتی سیاسی هوافضای وزارت دفاع با بیان اینکه هوافضای وزارت دفاع برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم کرده است، گفت: در بحث دفاعی ما به نقطه خوبی رسیدیم و در بحث برد موشک‌ها و نقطه زنی نیز به آنچه مورد نیاز کشور بوده دست یافته‌ایم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس عقیدتی سیاسی هوافضای وزارت دفاع گفت: در حوزه بازدارندگی موشکی، پهپادی و پدافندی جزو چند کشور اول دنیا هستیم و در منطقه نیز رقیبی نداریم.

حجت الاسلام اصغر پور در دیدار جمعی از مدیران هوافضای وزارت دفاع با آیت الله سعیدی که شامگاه گذشته، ششم شهریور ماه، در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد با بیان اینکه چند روز قبل روز صنعت دفاعی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: ما در صنعت دفاعی نسبت به قبل از انقلاب اختلاف فاحشی پیدا کردیم که قابل مقایسه نیست.

وی گفت: قبل از انقلاب در مجموع ۳۰ صنعت تولیدی در حوزه نظامی داشتیم و آن هم غربی ها دستگاه‌ها را می‌آوردند و راه اندازی و مدیریت می کردند ولی الان ما بیش از ۸۰۰ صنعت و محصول دفاعی داریم که شاخص ترین آن‌ها صنعت پهپادی و موشکی است و شرایط ما به جایی رسیده است که برخی کشورهای اسم و رسم دار دنیا از محصولات ما بهره گیری می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی هوافضای وزارت دفاع با بیان اینکه هوافضای وزارت دفاع برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم کرده است، افزود: در بحث دفاعی ما به نقطه خوبی رسیدیم و در بحث برد موشک‌ها و نقطه زنی نیز به آنچه مورد نیاز کشور بوده دست یافته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه ما در حوزه بازدارندگی موشکی، پهبادی و پدافندی جزو چند کشور اول دنیا هستیم و در منطقه نیز رقیبی نداریم، بیان کرد: همکاران ما با وجود همه محرومیت‌ها و محدودیت‌هایی که وجود داشته سنگ تمام گذاشتند و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش هایشان هستیم و باید این روند حفظ شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها