حزب افراطی «نوام» به صورت مستقل در انتخابات تل آویو شرکت می کند


حزب افراطی «نوام» به صورت مستقل در انتخابات تل آویو شرکت می کند

یک حزب راست افراطی رژیم صهیونیستی با نام نوام با خروج از ائتلاف سیاسی با دیگر احزاب اعلام کرده که به طور مستقل در انتخابات آتی این رژیم شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست، در ادامه شکاف‌ها و اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی، حال یکی از احزاب افراطی این رژیم از ائتلاف با دیگر احزاب افراطی کنار کشیده و گفته است که به صورت مستقل در انتخابات پارلمانی آتی مشارکت خواهد کرد.

مائوز که رئیس فراکسیون تندرو در پارلمان رژیم صهیونیستی است، شامگاه یکشنبه اعلام کرد که حزب او با عنوان نوام در انتخابات پیش رو که قرار است در پاییز امسال برگزار شود، به طور مستقل شرکت خواهد کرد.

مائوز، که حزبش سال گذشته در فهرست مشترکی با نمایندگان حزب صهیونیسم بزالل اسموتریچ و ایتامار بن‌گویر به عنوان صهیونیست‌های مذهبی و جناح اوتزما یهودیت شرکت کرد، روز یکشنبه از توافقنامه ادغام برای انتخابات نوامبر خارج شد تا به صورت مستقل عمل کند.

مائوز در حمله‌ای به شرکای سیاسی سابقش گفت: «غیرقابل درک است که هویت یهودی به نقطه‌ای حاشیه‌ای و غیرواقعی کشیده شود. نوام باید در کنست بعدی کرسی داشته باشد.»

انتخابات آتی رژیم صهیونیستی پنجمین انتخابات پی در پی این رژیم طی سه سال گذشته است که برای تشکیل کابینه برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، جامعه صهیونیستی از گذشته تا کنون از سرطان سردرگمی و از هم پاشیدگی رنج می‌برد و این مسئله در برهه کنونی به صورت آشکار و مفتضحانه بروز پیدا کرده است، این بیماری در حال حاضر در میان همه اقشار جامعه و در همه سطوح گسترش پیدا کرده است. جامعه صهیونیستی از شکاف‌های مختلف و رسوایی‌های بی شمار سران صهیونیست رنج می‌برد، اینها را باید به هشدارهایی اضافه کنیم که مرکز امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بارها در مورد فروپاشی جامعه داده است.

آنچه که جامعه صهیونیستی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بحران ساختاری واقعی است و این مسئله نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند یک دولت طبیعی باشد؛ چرا که نژادپرستی بر آن رخنه کرده است. از نمونه‌های عینی شکاف در داخل جامعه صهیونیستی مشکلات مربوط به افراد مذهبی و سکولار است که نمی‌توانند با هم کنار بیایند. از اینجا می‌توان نتیجه گرفت که رژیم صهیونیستی از اختلافات مذهبی و سیاسی رنج می‌برد، از لحاظ روانشناسی و جامعه شناسی بروز خشونت‌های انفجاری به خاطر این اختلافات در جامعه صهیونیستی طبیعی است و پیش بینی می‌شود که در آینده شاهد جنگ داخلی در اراضی اشغالی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی