چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در محله کرناچی برگزار شد


چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در محله کرناچی برگزار شد

کرمانشاه- چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در محله حاشیه نشین کرناچی با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه با حضور سرپرست فرمانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در مسجد سادات محله کرناچی برگزار شد.

ابراهیم رحیمی زنگنه در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در محله حاشیه نشین کرناچی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های حمایتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه پیش از برپایی میز خدمت از مناطق مختلف محله کرناچی بازدید شد، افزود: در این بازدید که با همراهی گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محرومیت‌زدایی از این محله انجام شد، مشکلات مختلف محله کرناچی از جمله موضوعات زیرساخت بررسی شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه ماهیت برگزاری میز خدمت در مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر کرمانشاه را دیدار با مردم دانست و خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری در یک سال به تمام استان‌ها سفر کرد و از نزدیک با مردم به گفت‌وگو پرداخت و مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان نیز این منش را در دستور کار قرار داده‌اند.

ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دیدار با مردم آگاهی از مشکلات آنها است، تصریح کرد: در این دیدارها که با استقبال مردم همراه است آنها بدون تکلف و در حضور مدیران از مشکلات خود و محله محل سکونت خود گفتند و اگر گلایه‌ای دارند به حق است.

وی با اشاره به الحاق محله کرناچی به کرمانشاه در یک دهه گذشته، بیان کرد: این محله با وجود خدمات انجام شده همچنان دارای مشکلاتی از جمله مشکلات زیرساختی است که با کمک دستگاه‌های اجرایی این مشکلات در یک بازه زمانی مشخص برطرف خواهد شد.

چهارمین میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در محله کرناچی برگزار شد

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه شأن مسئولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات بیان شده از سوی امام جماعت مسجد سادات کرناچی، مدیران گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محله و سایر مردم از طریق فرمانداری کرمانشاه تا برطرف شدن پیگیری می‌شود.

رحیمی زنگنه از اختصاص بازه زمانی برای برطرف شدن مشکلات مردم خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری فرمانداری و اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای مشکلات مردم این محله یک بازه زمانی مشخص خواهد شد تا مردم محلی از خدمات مسئولان آگاه شوند و دستگاه مسئول هم اقدامات محوله را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در این محله در سایر محلات نیز وجود دارد، بیان کرد: معضل معتادان متجاهر در سایر محلات نیز همچون محله کرناچی وجود دارد که با پیگیری فرمانداری کرمانشاه مکانی برای جمع‌آوری این افراد اختصاص خواهد یافت.

در این جلسه مشکلاتی همچون تکمیل فاضلاب محله، کمبود فضای آموزشی، انجام روکش آسفالت معابر و کوچه‌ها، افزایش فضای سبز و تجهیز بوستان محله از سوی ساکنان محله کرناچی بیان شد و یکی از پیشنهادهای اهالی نیز ساخت پلی بین محله کرناچی و الهیه بود که بسیاری از مشکلات تردد اهالی را برطرف می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...