ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز/ اجازه نمی‌دهیم مردم در روزهای سرد سال دچار چالش شوند


ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز/ اجازه نمی‌دهیم مردم در روزهای سرد سال دچار چالش شوند

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، جواد اوجی صبح امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس (عسلویه) برای بهره‌برداری رسمی از سه طرح تکمیلی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: مطابق برنامه مقرر شد اعضای...

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، جواد اوجی صبح امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس (عسلویه) برای بهره‌برداری رسمی از سه طرح تکمیلی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: مطابق برنامه مقرر شد اعضای هیئت دولت در هفته دولت به استان‌های مختلف سفر کنند که این سفر همسو با این برنامه انجام شده است، به نمایندگی از رئیس جمهوری سلام گرم وی را به مردم غیور و شریف استان بوشهر می‌رسانم.

وی با بیان اینکه افتتاح چند طرح و دستور آغاز عملیات چند پروژه برای امروز برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها در بحث اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد برای استان برکات خوبی خواهد داشت که امیدوارم به مردم استان برسد.

وزیر نفت درباره کسری گاز در روزهای سرد امسال هم گفت: امسال هم به دلیل اینکه در سال‌های گذشته در صنعت گاز سرمایه‌گذاری نشده کسری گاز داریم، اما تلاش همکارانمان در شرکت‌های تابع وزارت نفت این است با تدابیر اندیشیده شده مثل پارسال اجازه ندهیم مردم عزیز کشورمان دچار چالش و مشکل شوند.

به گزارش شانا، وزیر نفت امروز در رأس هیئتی برای سفری یک روزه به‌منظور بهره‌برداری رسمی از بلوک نخست نیروگاه ۴۸۰ مگاواتی سیکل ترکیبی عسلویه، بهره‌برداری از طرح مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی فاز ۲ و ۳ پارس جنوبی، دستور آغاز عملیات اجرایی و افتتاح چند طرح عمرانی دیگر وارد عسلویه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس