فریبا: قایدی و محبی هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند/ استقلال به یزدانی و کاوه احتیاج دارد


فریبا: قایدی و محبی هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند/ استقلال به یزدانی و کاوه احتیاج دارد

پیشکوست تیم فوتبال استقلال گفت: قایدی و محبی هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند.

«بهتاش فریبا» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی در خصوص شرایط استقلال در 3 هفته ابتدایی لیگ اظهار داشت: استقلال عملکرد رو به بالایی داشته است، ساپینتو به مرور با بازیکنان و لیگ ما آشنا می‌شود. قایدی و محبی هنوز به آمادگی و هماهنگی کامل نرسیده‌اند برخلاف آن‌ها خط دفاعی منسجم‌تر شده است. هنوز بازی‌ها آن طور که باید جا نیفتاده است دلیل آن هم این است که استقلالی‌ها نسبت به بسیاری از تیم‌های دیگر 10 روز دیرتر بدنسازی را شروع کردند. بازیکنان استقلال هنوز در فشردگی بعد از بدنسازی هستند و تصور من این است که از این هفته کم کم بدن بازیکنان سرحال شود دلیل اصلی این که خیلی زیبا بازی نمی‌کنند هم همین مسئله است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به وجود یک جای خالی در لیست، استقلال بیشتر به رضایی نیاز دارد یا یزدانی، پاسخ داد: استقلال به هر دو بازیکن نیاز دارد. اگر مطهری را از تیم خارج کنند هر دوی آن‌ها می‌توانند وارد لیست شوند البته من این رفتار با ارسلان را مناسب نمی‌بینم. قبل از اینکه ساپینتو بیاید باشگاه یک سری بازیکن را به تیم اضافه کرد که باید پرسید این بازیکنان را چه کسی پسندیده است؟ آیا باشگاه کمیته فنی داشته و از نظر فنی بازیکنان را انتخاب کرده است؟ با بازیکن قرارداد بسته‌اند و در آخرین روز نقل و انتقالات به بازیکن می‌گویند برو! این مسئله نه حرفه‌ای و نه انسانی است ما از این مسئله ناراحت هستیم بخصوص برای ارسلان که انقدر تعصب استقلال را دارد. ولی در هر صورت شرایط به این گونه شده است و باید هر چه سریعتر تکلیف را روشن کنند.

فریبا در رابطه با حضور زنان هوادار در دیدار استقلال و مس بیان کرد: بهترین اتفاقی که در این چند وقت برای فوتبال ما افتاده این است که بانوان عزیز هم توانسته‌اند برای تماشای فوتبال به استادیوم‌ها بیایند، امیدوارم این شرایط در سایر شهر‌ها هم فراهم شود. تعدادی از اطرافیانم در روز دیدار استقلال با مس به استادیوم رفته بودند وقتی برگشتند از فضای استادیوم‌ها تعریف می‌کردند، اینکه حرمت‌ها حفظ شد و حرف بی‌ربطی زده نشد و فقط هواداران به تشویق پرداختند. امیدوارم این داستان ادامه دار باشد و خانم‌های هوادار بتوانند برای تشویق تیم محبوب‌شان به استادیوم‌ها بیایند.

وی در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال به عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی گفت: همه جای دنیا به این گونه است که وقتی ورزش حرفه‌ای می‌شود بیشترین درآمد باشگاهها از پخش تلویزیونی است که ما سال‌هاست از آن محرومیم و سال‌هاست حق باشگاهها را نمی‌دهند. یک مسئله‌ای هم که هست این است که وقتی استقلال پا پیش گذاشته چرا سایر تیم‌ها در شرایطی که خودشان هم منتفع می‌شوند حمایت نمی‌کنند؟ باشگاه ها در تمام شرایط باید پشت هم باشند. باشگاه استقلال اجازه حضور دوربین‌ها را نمی‌دهند باشگاه پرسپولیس و سایر تیم‌ها هم نباید این اجازه را بدهند چون این حق مسلم تیم هاست که از پخش تلویزیونی پولشان را بگیرند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر