جزییات کتک کاری 2 زن بی حجاب با همسر و دختر شهید منصور خادم صادق + دستور ویژه دادستان


جزییات کتک کاری 2 زن بی حجاب با همسر و دختر شهید منصور خادم صادق + دستور ویژه دادستان

حوادث رکنا: دستور قضایی داستان شیراز برای بازداشت زنان هتاک به خانواده شهید صادر شد

به گزارش رکنا؛ فرماندار شهرستان شیراز گفت: همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در پی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در یک بازار شیراز مورد ضرب و شتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند که با حکم قضایی، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار است.

لطف الله شیبانی افزود: یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در یک بازار شیراز به 2 خانم که حجاب از سر برداشته بودند بصورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا آوردند.

فرماندار شیراز ادامه داد: این دو خانم بدحجاب در واکنش به این تذکر لسانی، اقدام به فحاشی کرده و به تحریک برخی افراد حاضر در محل، به ضرب و شتم خانواده شهید بزرگوار اقدام کردند.

وی تاکید کرد: از غروب روز یکشنبه ششم شهریورماه، فرمانداری شیراز به مساله ورود پیدا کرده و با همکاری دادستان شیراز در حال پیگیری موضوع هستیم.

شیبانی عنوان کرد: دوربین های مستقر در محل در حال کنترل توسط ماموران انتظامی است تا افراد ضارب شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی اظهار داشت: دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت دو زن ضارب و هتاک صادر شده است.

فرماندار شیراز در ادامه در تکمیل توضیحات گفت: بنابر اظهارات شاهدان عینی، دختر شهید منصور خادم صادق به دو زن که روسری شان از سر افتاده بوده تذکر لسانی داده که حجاب داشته باشند که به ظاهر این دو زن به تحریک بعضی افراد حاضر در محیط اقدام به فحاشی و و ضرب و شتم خانواده شهید کرده‌اند.

وی گفت: جراحت خاصی در اثر این رخداد برای دختر و همسر شهید بزرگوار به وجود نیامده، ولی درگیری ،فحاشی و ضرب و شتم از سوی دو زن بدحجاب انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...