حمید مطهری: امیدوارم اولین سه امتیاز را کسب کنیم


حمید مطهری: امیدوارم اولین سه امتیاز را کسب کنیم

حمید مطهری می‌گوید تیم او نمایش‌های خوبی داشته اما به اندازه این عملکرد خوب امتیاز نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری سرمربی نساجی پیش از دیدار مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: در این سه بازی نتایج خوبی نگرفتیم و در جدول شرایط خوبی نداریم اما شرایط جدول الان ثابت نیست و جابجایی پیش می‌آید. در این سه چهار هفته اتفاقاتی رخ داده که نمی‌خواهم صحبت کنم اما من شعارم این است که باید از بهانه‌ها قوی‌تر باشم. به اندازه فوتبالی که بازی کردیم امتیاز جمع نکردیم و انشالله فردا اولین سه امتیاز را دشت خواهیم کرد. اول با فوتبال قابل احترام و بعد با شرایط خاص و خوب.

وی افزود: به نظر من دیدار با پیکان از نظر تاکتیکی، دیدار پیچیده و سختی است. کادر پیکان یک کادر خوب است و آنها هم می‌خواهند فوتبال بازی کنند. فلسفه ما این است که فوتبال قابل احترام بازی کنیم و امیدوارم در تک تک لحظات تمرکز کامل داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه خوب بگیریم. خودم دو سه سال در پیکان بودم و آنها ساختار و فضای خوبی دارند و کار را برای مربیان راحت می‌کنند. می‌دانم بازی خوبی خواهد شد از سوی هر دو تیم.

سرمربی نساجی در مورد رضایتش از نقل و انتقالات عنوان کرد: من از مالک باشگاه و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. آنها در حد توان کار کردند و هیچ گلایه‌ای نیست اما باتوجه به فضا و بضاعت تیممان، ما یارگیری کردیم. بچه‌هایی بودند که سال گذشته فوق العاده زحمت کشیدند و ما سعی کردیم اسکلت تیم را حفظ کنیم. ما چهار بازیکن هم جذب کردیم و از شرایط راضی ام. ما شرایط تیمهای دیگر را نداریم اما بهانه نمی‌گیرم و می‌خواهم تیم خوبی درست کنیم. من بچه‌های تیمم را ستایش می‌کنم اما می‌توانستیم در بعد نتیجه‌گیری بهتر عمل کنیم.

مطهری در خصوص بحث داوری و آوردن VAR توضیح داد: من با خودم از اول فصل عهد کردم در مورد داوری صحبت نکنم اما این شده یک تاکتیک که قبل و بعد بازی روی داوری فشار می‌گذارند و این اتفاقات می‌افتد. امیدوارم داوران تحت فشار نباشند و مثل یک قاضی عادلانه قضاوت کنند. شما اشاره کردید در این دو هفته چه اتفاقی در مورد تیم ما رخ داد اما من صحبتی نمی‌کنم چون داوران ما بهترین هستند. وی ای آر از نان شب واجب‌تر است و امیدوارم این شعار انتخاباتی نامزدهای فدراسیون نباشد و آن را عملی کنند.

او راجع به حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: نکته مهم این سه هفته لیگ ورود خانم‌هاست. به کسانی که این کار را به سرانجام رساندند، تبریک می‌گویم. همه جای دنیا و حتی در کشور خودمان، حق زنان است که تیم موردعلاقه را حمایت کنند. آنها سینما و کنسرت می‌روند و کار ورود خانم‌ها، مثل 20 سال کار فرهنگی است. با ورود آنها دیگر پدری دستش را روی گوش بچه‌اش نخواهد گذاشت و امیدوارم این اتفاق خوب در همه ورزشگاه‌ها بیفتد. نساجی بانوان عزیزی دارد که از نساجی حمایت می‌کنند و دوست دارند در ورزشگاه حمایت کنند. سازوکار ورزشگاه نساجی آماده است و امیدوارم بانوان هوادار نساجی هم از تیمشان حمایت کنند.

سرمربی نساجی در مورد انتخابات فدراسیون توضیح داد: فردا بازی حساسی است و دوست ندارم غیر از مسائل فنی چیزی بگویم. اما امیدوارم کسی باشد که در نهایت فوتبال ما سودش را ببرد و کسی باشد که به سود فوتبال کار کند و این نهایت آرزوی من برای کسی است که انتخاب می‌شود.

مطهری در خصوص عدم حضور اسکوچیچ در بازی‌های نساجی اظهار داشت: مطمئنم مربیان تیم ملی همه تیم‌ها را رصد می‌کنند. از اعضای کادر تیم ملی آقای قربانعلی پور آمدند تمرین ما و با من خصوصی صحبت کردند. اما از بازیکنانم می‌خواهم با حداکثر توان زحمت بکشند که دیده خواهند شد. با این حال موافقم که باید حضوری هم بیایند چون در این صورت بچه‌های من هم انگیزه می‌گیرند.

وی افزود: در هفته‌های گذشته یک سری صحبت کردم و خیلی منقطع و ناقص نوشته می‌شود. من صحبت تاکتیکی می‌کنم اما می‌بینم یک چیزهای دیگری نوشته می‌شود.

او در پایان راجع به مسعود شجاعی عنوان کرد: مسعود یک فوتبالیست بزرگ و جنتلمن است و سه دوره در جام جهانی بوده. من روی او فنی و غیرفنی حساب کردم و به امید خدا او بعد از مصدومیت بهتر شده و فردا هم می‌تواند در لیست ما باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !