خط کشی 130 کیلومتر از محورهای مواصلاتی نمین


خط کشی 130 کیلومتر از محورهای مواصلاتی نمین

نمین-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: ۱۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی نمین با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها در ۵ ماهه گذشته خط‌کشی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین ظهر دوشنبه در بازدید از راه‌های روستایی محور عنبران اظهار کرد: ۱۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی نمین با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها در ۵ ماهه گذشته خط‌کشی شد و با تخصیص هزار تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه‌گیری شده است.

مهدی آزاد با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها خط قرمز راهداری است، گفت: با حضور ۱۷۵ مورد گشت راهداری در محورها، تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۶۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز متوقف، ۳۰ مورد درختکاری غیرمجاز جمع‌آوری و با اخذ ۴ مورد دستور قضائی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

وی افزود: پل زیرگذر ورودی جدید نمین با استفاده از صد تن آسفالت رگلاژی آماده شده و همچنین ۱۰ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان در ۵ ماهه گذشته شانه سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین ادامه داد: اداره راهداری نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

آزاد به فعالیت ۲۴ شرکت حمل و نقل کالا در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در ۵ ماهه گذشته ۴۷۰ هزار تن کالا در شهرستان نمین جابجا شده است و همچنین در مدت یاد شده ۱۹ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج