400 واحد مسکونی در خوزستان به بهره برداری رسید


400 واحد مسکونی در خوزستان به بهره برداری رسید

خرمشهر- آئین بهره برداری از ۴۰۰ واحد مسکونی اهدایی به مددجویان کمیته امداد خوزستان در شهرستان خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز دوشنبه و با حضور «محمود توکلی» مسئول مسکن کمیته امداد امام خمینی کشور، «جمال شبیه» مدیرکل کمیته امداد خوزستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و در آئینی ۴۰۰ واحد مسکونی خیرساز اهدایی به مددجویان کمیته امداد در سطح خوزستان بهره برداری شد.

۱۰۰ واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد آبادان، خرمشهر و اروندکنار است که با همکاری کمیته امداد و مؤسسه علی بن ابیطالب (ع) احداث شده است و دیگر واحدها با کمک خیران در دیگر نقاط استان احداث و امروز به صورت همزمان به مددجویان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان در این مراسم هزینه ساخت هر واحد مسکونی را ۱۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هر یک از این ساختمان‌ها با ۵۰ میلیون تومان سهم خیر، ۵۰ میلیون تومان سهم کمیته امداد و ۳۰ میلیون آورده مددجو احداث شده است.

وی با یادآور شدن اینکه سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن به افراد زیرپوشش کمیته امداد خوزستان واگذار شد از تلاش برای اجرا و ادامه این طرح خبر داد.

به گفته شیبه، توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خانواده‌ها از اولویت‌های این نهاد حمایتی است که در سال‌های اخیر طرح مسکن سازی برای مددجویان با جهش خوبی در سطح کشور همراه شده است.

مسئول مسکن کمیته امداد امام خمینی کشور در این مراسم به ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: سعی شده تا امسال آمار ساخت مسکن به ۲۰ هزار واحد برسد و سال آینده از ۱۰ هزار واحد مسکن دیگر بهره برداری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس