ویژه برنامه جاماندگان اربعین در اردبیل برگزار می‌شود


ویژه برنامه جاماندگان اربعین در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه جاماندگان اربعین با همکاری اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه برنامه جاماندگان اربعین با همکاری اعضا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برپایی مراسم‌های سخنرانی و عزاداری‌های ایام اربعین حسینی با تبیین نهضت حسینی و واقعه عاشورا و برپایی موکب‌های احسان خودجوش و مردمی با استفاده از ظرفیت‌های خیرین و مشارکت نوجوانان و جوانان از جمله برنامه‌های قابل اجرا در این مراسم خواهد بود.

وی افزود: برگزاری مراسم یاد شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برپایی حلقه‌های معرفی با موضوع درس‌ها و عبرت‌های عاشورا نیز به همت فعالان کانون‌های مساجد اجرا می‌شود و همچنین تبلیغ و ترویج روضه‌های خانگی و عزاداری‌های خانواده محور نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به پویش بزرگ «کربلای خانوادگی، خانواده کربلایی» افزود: از عموم علاقمندان درخواست داریم در این پویش مشارکت کنند و آثار خود را در بستر فضای مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا، بله، گپ و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ ارسال کنند.

آمون با تاکید بر مشارکت خانواده‌ها در این پویش برای تداوم حرکت فرهنگ عاشورا در جامعه، یادآور شد: پیاده‌روی اربعین و مراسم ویژه اربعین بهترین فرصت برای ارسال آثار به پویش «کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در