8 هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های هفته دولت هزینه شد


8 هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های هفته دولت هزینه شد

نکا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: هشت هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های تولیدی، اقتصادی و فرهنگی هفته دولت در استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریانپور بعدازظهر دوشنبه در آئین افتتاح طرح‌های کشاورزی شهرستان نکا، هفته‌ی دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و خدمات دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان دولت برشمرد که علارقم همه تنگناها، نارسایی‌ها و شرایط ناشی از کرونا توانسته با مدیریت اصولی عملکرد مؤثر و بسیار خوبی از خود به جای بگذارد.

به گفته وی همزمان با هفته دولت بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان طرح‌های تولیدی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در سطح مازندران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به بهای گندم تولید شده در سطح استان تصریح کرد: سال جاری ۹۷۱ میلیارد تومان گندم در سطح استان تولید شد که از این مقدار ۹۴۳ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد.

وی افزود: ۷/۵ میلیون تن بهترین ارقام کشاورزی در مازندران تولید می‌شود که این امر نوید حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آفرین را به همراه دارد.

به گفته خیریانپور ۱۱ درصد تولید مرغ کشور به مازندران اختصاص دارد همچنین در این راستا ۳۳ درصد جوجه‌ی یک روزه کشور در این استان تولید و تأمین می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط