آمادگی صرافی صنعت و معدن برای تأمین ارز اربعین


مرتضی فخاری مدیرعامل شرکت شبکه صرافی صنعت و معدن اعلام داشت: امکان تامین و تحویل ارز مورد نیاز اربعین در محل شعبه این صرافی فراهم شده است.به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی بانک و شرکت های زیرمجموعه...

آمادگی صرافی صنعت و معدن برای تأمین ارز اربعین

مرتضی فخاری مدیرعامل شرکت شبکه صرافی صنعت و معدن اعلام داشت: امکان تامین و تحویل ارز مورد نیاز اربعین در محل شعبه این صرافی فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی بانک و شرکت های زیرمجموعه سخن میگفت، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا هر شخص حقیقی بالای 18 سال امکان خرید ارز را در سرفصل توافقی یا مسافرتی همچون ارز حاصل از صادرات (توافقی) تا سقف 2000 یورو یا معادل آن به دلار (با ارائه مدارک لازم)، ارز زیارتی اربعین پس از ثبت نام در سامانه سماح تا سقف 100 یورو یا معادل آن به دلار، ارز مسافرتی برای کشورهای با ویزا (هوایی) تا سقف 500 یورو یا معادل آن به دلار، ارز مسافرتی برای کشورهای بدون ویزا (هوایی، ریلی، زمینی، دریایی) تا سقف 300 یورو یا معادل آن به دلار، ارز دانشجویی تا سقف 6000 یورو یا معادل آن به دلار را دارا می باشد.

وی افزود: همکاران متقاضی دریافت ارز مسافرتی می‌توانند 48 ساعت قبل از پرواز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی بلیط به کشور مقصد به همراه مهر آژانس مسافرتی، اصل و کپی گذرنامه و ویزا در صورت وجود، اصل و کپی کارت ملی (درصورت قدیمی بودن کارت ملی، اصل شناسنامه به همراه کارت ملی و رسید پستی تغییر کارت ملی)، خط موبایلی که به نام فرد متقاضی باشد، اصل و کپی رسید واریزی مبلغ عوارض خروج از کشور، کدپستی ۱۰ رقمی و نشانی کامل و کارت بانکی به نام متقاضی به شعبه صرافی مراجعه و اقدام به دریافت ارز نمایند.

فخاری یادآور شد: افراد سالانه تنها در یک سرفصل می توانند اقدام به خرید ارز نمایند (به جز سرفصل ارز زیارتی اربعین)، اصل پاسپورت بایستی در شعبه به رویت برسد و از همکاران از دریافت تصویر پاسپورت معذور بوده و حضور فرد متقاضی جهت احراز هویت در شعبه الزامی می باشد.

وی تاکید کرد: لازم است با توجه به لزوم تامین ارز توسط شعبه، متقاضیان یک هفته قبل از سفر، برای رزرو ارز با شماره 88777031 الی 32 تماس حاصل نمایند.

در این جلسه که با حضور محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن و نمایندگانی از روابط عمومی های شرکت های تابعه این بانک برگزار شد، موضوعات مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضرین به بیان دیدگاه ها ونقطه نظرات خود پرداختند.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟