سرخیو راموس: از این نتیجه راضی نیستیم


سرخیو راموس: از این نتیجه راضی نیستیم

سرخیو راموس، مدافع باتجربه پاری‌سن ژرمن، مدعی شد هیچ دیدار آسانی برای آنها در طول فصل وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروعی فوق العاده و کسب پیروزی‌های متوالی، پاری‌سن ژرمن در شرایطی که نمایش چندان خوبی برابر موناکو نداشت و به‌زعم بسیاری در این دیدار خوش شانس بود، در نهایت در نیمه دوم به گل تساوی رسیده و شکست را با یک امتیاز در این بازی عوض کرد. اما سرخیو راموس مدافع اسپانیایی و باتجربه پاری‌سن ژرمن معتقد است در این دیدار شانس با آنها یار نبوده و البته کسب همین یک امتیاز نیز در این شرایط، چندان بد نیست.

سرخیو راموس: از این نتیجه راضی نیستیم

سرخیو راموس گفت: "موناکو تیم بسیار پیچیده‌ای بود و بازی کردن برابر آنها سخت است. در کل، مسابقه آسانی برابر پاری‌سن ژرمن نبود، موناکو تیمی است که اخیرا سیستم خود را تغییر داده و بنابراین شکست دادن آنها دشوار شده است. البته کسب نتیجه تساوی و گرفتن تنها یک امتیاز برای هیچ‌کدام از ما راضی کننده نبوده، اما به هر حال بهتر است در چنین مسابقاتی که کار گره خورده، بدانید که باید چگونه حداقل یک امتیاز را کسب کنید و بدون امتیاز از زمین خارج نشوید.

البته می‌دانیم که هیچ بازی آسانی برای پاری‌سن ژرمن در طول فصل در لیگ فرانسه وجود ندارد و همه مسابقات دشوار هستند. برابر موناکو نیز به لطف تلاش همه بازیکنان در طول 90 دقیقه توانستیم به بازی برگردیم و به گل تساوی دست یابیم، اما در کل شانس هم با ما یار نبود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرماندار گناوه درباره شنیده شدن صدای انفجار در این شهر: مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بی...