فصل دوم سریال خاندان اژدها رسما تایید شد


فصل دوم سریال خاندان اژدها رسما تایید شد

اسپین آف بازی تاج و تخت یعنی سریال خاندان اژدها – House Of The Dragon، به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شد.قسمت اول سریال خاندان اژدها بالغ بر 20 میلیون بار تماشا شده است. این قسمت یکشنبه گذشته از شبکه HBO پخش شد و به سرعت به بازدید میلیونی رسید....

اسپین آف بازی تاج و تخت یعنی سریال خاندان اژدها – House Of The Dragon، به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شد.

قسمت اول سریال خاندان اژدها بالغ بر 20 میلیون بار تماشا شده است. این قسمت یکشنبه گذشته از شبکه HBO پخش شد و به سرعت به بازدید میلیونی رسید. مدیر عامل اچ‌بی‌او می‌گوید: «بسیار خرسندیم که تیم سازنده‌ی سریال خاندان اژدها به چنین موفقیتی دست یافته‌اند.» او در ادامه افزود:« ما بشدت هیجان زده‌ایم که حماسه‌ی خاندان تارگرین را با فصل دوم زنده کنیم.»

از همان ابتدا HBO نسبت به خاندان اژدها خوش‌بین بود و قبلاً پیشنهاد کرده بود که این شرکت مشتاق است در صورتی که فصل اول عملکرد قابل قبولی داشته باشد، ادامه‌ی آن را نیز بسازد. هنوز مشخص نیست که فصل دوم چند قسمت دارد اما احتمال می‌رود این فصل نیز در 10 قسمت ساخته شود.

اینکه فصل دوم کی منتشر می‌شود سوال اصلی طرفداران سریال خاندان اژدها است. فصل اول به 10 ماه فیلمبرداری و حجم عظیمی از جلوه‌های بصری پس از تولید نیاز داشت که از دی ماه (ژانویه) شروع شد و هنوز هم ادامه دارد. فیلمبرداری و تدوین جلوه‌های بصری فصل جدید تا پایان سال 2023 سخت و تقریبا غیرممکن خواهد بود، بنابراین احتمال پخش فصل دوم در سال 2024 بیشتر است.

پدی کانسیداین (Paddy Considine) در نقش پادشاه ویسریس تارگرین (Viserys Targaryen)، اولیویا کوک (Olivia Cooke) در نقش الیسنت هایتاور (Alicent Hightower)، اما دآرسی (Emma D’Arcy) در نقش پرنسس رینیرا تارگرین (Rhaenyra Targaryen) و مت اسمیت (Matt Smith) در نقش شاهزاده دیمون تارگرین (Daemon Targaryen) در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی