هشت گروه جهادی برتر کشور تجلیل می شوند


هشت گروه جهادی برتر کشور تجلیل می شوند

بیرجند-فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس گفت: هشت گروه جهادی برتر کشور در اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فاطمی نسب عصر دوشنبه در مجمع فعالان برتر رسانه‌ای خراسان جنوبی که با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون در شهرستان فردوس ۷۲ گروه جهادی استانی، شهرستانی و کشوری فعالیت کرده‌اند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس با اشاره به اینکه در مقابل کار رسانه‌ای دشمن باید یک جبهه تشکیل داد، ادامه داد: در حوزه اجلاسیه ملی جهادگران باید مؤلفه‌های مهمی را مدنظر قرار دهیم.

فاطمی نسب گفت: حضور مقام معظم رهبری در شهرستان فردوس در سال ۱۳۴۷ که جوان ۲۹ ساله‌ای بودند بسیار باارزش است.

وی با اشاره به اینکه این حضور مبدأ فعالیت‌های جهادی است، بیان کرد: قبل از اجلاسیه شاهد حضور گروه‌های جهادی مهمان و بومی در شهرستان فردوس خواهیم بود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس با بیان اینکه تاکنون در شهرستان فردوس ۷۲ گروه جهادی استانی، شهرستانی و کشوری فعالیت کردند، گفت: این تعداد گروه جهادی ۹۶۰ نفر روز فعالیت دارند.

فاطمی نسب با اشاره به اینکه یک گروه جهادی ۱۶۰ نفره دامپزشکی نیز وارد استان خواهد شد، اظهارکرد: در روزهای آینده گروه‌های جهادی پزشکی بیشتری در شهرستان فردوس حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: روز ۱۳ شهریور حضور ۶۰۰ نخبه جهادی از سراسر کشور و دو هزار و ۵۰۰ مهمان را در اجلاسیه ملی جهادگران را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس با اشاره به اینکه در حاشیه اجلاسیه نمایشگاه اقتصاد به توان مردم با ۸۰ غرفه در شهرستان فردوس افتتاح خواهد شد، یادآور شد: در اجلاسیه شاهد رونمایی از کتاب خاطرات مقام معظم رهبری در فردوس را خواهیم بود.

فاطمی نسب بیان کرد: هشت گروه جهادی برتر کشور در اجلاسیه تجلیل خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی