حیدر فرمان: در دنیا به مانند کمپ تیم های ملی کشتی ندیده ایم


حیدر فرمان: در دنیا به مانند کمپ تیم های ملی کشتی ندیده ایم

حیدر فرمان مدیرکل و مسئول بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا به همراه عبدالهای یکی دیگر از مدیران این شورا، ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی و کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت و با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حضور این دو نماینده شورای المپیک آسیا در کمپ تیم های ملی کشتی، پس از آن اتفاق افتاد که در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک شاهد صحبت های قاطع علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بودند و به سبب آشنایی قبلی که با وی داشتند، تصمیم گرفتند که از مجموعه امکانات کشتی کشور بازدید داشته باشند.

بر این اساس حیدر فرمان و عبدالهادی ظهر امروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند و طی بازدیدی که از این کمپ داشتند عنوان کردند که چنین امکاناتی و همچنین مرکز تمرینی را در دنیا و در هیچ رشته ای ندیده ایم.

پس از صبحت های انجام شده میان علیرضا دبیر و نمایندگان شورای المپیک آسیا، مقرر شد تا کمک های از سوی شورای المپیک آسیا به کشتی ایران شود و در مقابل نیز فدراسیون کشتی نیز کمک هایی را به کشتی آسیا داشته باشد.

دکتر نصراله سجادی از مدیران باسابقه و مطرح ورزش کشور نیز در این بازدید حضور داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟