آماده باش 3500 مامور انتظامی برای برقراری امنیت زائران اربعین


آماده باش 3500 مامور انتظامی برای برقراری امنیت زائران اربعین

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آماده باش سه هزار و ۵۰۰ مامور انتظامی برای برقراری امنیت زائران اربعین در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در قرارگاه اربعین انتظامی استان که با حضور معاون عملیات فراجا در مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران عتبات عالیات و خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و افتخار میزبانی و پذیرایی از زوار حضرت امام حسین (ع) را برعهده داشته است.

وی افزود: حتی زمانی که مرز خسروی نیز بسته بود بسیاری از زائران عتبات عالیات با حضور در کرمانشاه عازم دیگر مرزهای زمینی در استان‌های ایلام و خوزستان می‌شدند و این نشان می‌دهد کرمانشاه در هر شرایطی افتخار میزبانی از زوار امام حسین (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) را داشته است.

جاویدان خاطرنشان کرد: در این میان یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن پرداخت بحث تأمین امنیت زائران کربلا و عتبات عالیات است که خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه رضایتمندی زائران عتبات عالیات از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و گفت: همکاران ما مشتاقانه و به صورت ۲۴ ساعته نسبت به تأمین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذاری هم افتخار می‌کنند.

وی یادآوری کرد: کرمانشاه هم میزان زائرانی است که مرز خسروی را انتخاب می‌کنند و هم پذیرای زائرانی است که با گذر از کرمانشاه از طریق مرز مهران عازم کربلای معلی خواهند شد که در هر دو صورت برای تأمین امنیت این عزیزیان آمادگی کامل داریم.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: پلیس‌های تخصصی مانند آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت اقتصادی، امنیت عمومی، راه و راهور هر کدام متناسب با شرح وظایف خود در مرز مستقر خواهند بود و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان با اشاره به به کارگیری بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیرو برای تأمین امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین، گفت: همکاران ما هم در مرز خسروی که محل تردد زائران و هم در مرز سومار که محل تردد موکب داران است حاضر خواهند بود تا به تأمین نظم و امنیت پرداخته و هم خدمات لازم را به عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) ارائه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...