بیانیه گام دوم انقلاب سرزندگی دانشگاه‌ها را دوچندان کرده است


بیانیه گام دوم انقلاب سرزندگی دانشگاه‌ها را دوچندان کرده است

اردبیل- مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که با عدالت‌خواهی و جوان‌گرایی از سوی مقام معظم رهبری صادر شده، به نشاط دانشگاه‌ها منجر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل عصر دوشنبه در دوره توانمندسازی علمی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل در اردوگاه انصارالحسین سرعین اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از جوانان به ویژه دانشجویان خواسته‌اند تا مطالبه‌گری، عدالت‌خواهی، رشد و پیشرفت کشور را به عنوان اهداف اصلی مد نظر قرار داده و زمینه اعتلای بیشتر را در حوزه‌های مختلف فراهم کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تصریح کرد: در قالب برگزاری دوره‌های توانمندسازی علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشجویان سعی می‌کنیم از ظرفیت جوانان و دانشجویان به عنوان حلقه‌های واسط حاکمیت و مردم بیش از گذشته استفاده کنیم.

وی توطئه‌ها و دسیسه‌های متعدد دشمنان را با هدف به انحراف کشیدن نسل جوان و نوجوان یادآور شد و گفت: دشمنان همواره از قدرت ایمانی و صلابت جهادی جوانان ما در واهمه و هراس بودند که برای زدودن این آثار معنوی و ارزشی سعی می‌کنند تا جوانان کشور ما را در فضاهای مجازی و سایر ابعاد به انحراف بکشانند.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: باید در کنار خانواده‌ها، معلمان، اساتید و فعالان عرصه تربیت به هوش باشند تا با زدودن آثار انحراف فرهنگی و اخلاقی جوانان را در عرصه علم و جهاد معنوی کمک کرده و بیش از گذشته به تقویت بنیه‌های ارزشی آنها اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها بهترین فضا و بستر تحول را به وجود آوردند و قطعاً حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان در این دوره توانمندسازی بستری را فراهم می‌آورد تا این جوانان بیشتر با اندیشه تمدن‌ساز انقلاب اسلامی، امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری آشنا شوند.

وی اضافه کرد: در حقیقت این دوره ۲ واحد درسی با رویکرد افزایش معرفت و شناخت بیشتر در مسیر جهاد تبیین برنامه‌های فرهنگی و جریان‌شناسی داخلی و خارجی است که قطعاً جوانان با هوشمندی و ذکاوت بالا می‌توانند در این عرصه‌ها توانمندی‌های خود را نشان دهند.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: برای اعتلای دانشگاه‌ها در تراز انقلاب اسلامی و تربیت یک دانشجوی متعهد، متخصص و دلسوز کشور باید همه پای کار بیایند تا حرکت‌های تحولی را شاهد باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل