گازرسانی به موکب‌های اربعین در سطح استان همدان


گازرسانی به موکب‌های اربعین در سطح استان همدان

همدان-مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به موکب‌های اربعین در سطح استان خبر داد و گفت: انشعابات موقت موکب ها باید با نظارت پیوسته بر عملکرد و ایمنی آن توسط مسئولین موکب ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق محبی نظر عصر دوشنبه در آئین انعقاد تفاهم نامه گازرسانی موقت به موکب‌های اربعین سال ۱۴۰۱ در سطح استان همدان، گفت: به شکرانه اقتدار فرامنطقه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل برکت خون شهداست، امروز شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین در دو کشور ایران و عراق هستیم.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی به موکب‌های عزاداری و مسیر تردد زائرین اربعین در سطح استان آماده اجرای خدمات پشتیبانی و گازرسانی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در ادامه یادآور شد: انشعابات موقت موکب ها باید با نظارت پیوسته بر عملکرد و ایمنی آن توسط مسئولین موکب ها صورت گیرد.

محبی نظر خاطرنشان کرد: تمامی موکب ها موظف هستند به تجهیزات اطفای حریق مجهز باشند و از وسایل گازسوز استاندارد استفاده کنند.

میزبان بیش از ۴ میلیون زائر عبوری هستیم

در ادامه سیدرضا موسوی با اشاره به اینکه خدمت برای اباعبدالله (ع) نه قسمت است و نه فرصت، بلکه یک دعوت از سوی حضرت زهرا (س) است، افزود: با نگاه مثبت و ویژه همه خادمان امام حسین (ع) از تعداد ۸ موکب در سال ۹۳ امسال بیش از ۱۱۰ موکب در استان ساماندهی شده‌اند و با هدف حفظ انسجام و ارتقای کیفی خدمات رسانی به زائران در قالب گروه بندی‌هایی انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین استان همدان با اشاره به اینکه اربعین تبدیل به یک فرهنگ و گفتمان جهانی شده است، ادامه داد: امروز شاهد توسعه و فراگیری فرهنگ جامع اربعین در سراسر جهان هستیم و در همدان، امسال میزبان بیش از ۴ میلیون زائر عبوری از چند کشور جهان هستیم و این فرصت مغتنمی برای تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی است.

گفتنی است؛ در این مراسم از سیدرضا موسوی که از آزادگان عملیات کربلای ۴ در دوران دفاع مقدس است، توسط مدیرعامل شرکت گاز استان همدان و اعضای شورای فرهنگی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد