حسادت به برادر کوچکتر؛ چرا از پوگبا اخاذی می‌شود؟


حسادت به برادر کوچکتر؛ چرا از پوگبا اخاذی می‌شود؟

بعد از تهدیدهای برادر پل پوگبا برای افشای اطلاعاتی جنجالی درباره او، ستاره فرانسوی برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد. اما آیا حسادت یکی از عوامل اصلی تنش بین این دو برادر است؟

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا، برادر بزرگتر پل پوگبا روز یک‌شنبه در ویدیویی عجیب و جنجالی گفت به‌زودی اطلاعاتی مهم درباره این فوتبالیست فرانسوی فاش خواهد کرد. یک روز بعد مقامات قضایی فرانسه اعلام کردند تحقیقاتی در این زمینه آغاز کرده‌اند. بر اساس اعلام رسانه‌ها در فرانسه، دادستانی این کشور معتقد است پل پوگبا هدف اخاذی سازمان‌یافته از سوی گروهی خلافکار بوده است.

حسادت به برادر کوچکتر؛ چرا از پوگبا اخاذی می‌شود؟

پل پوگبا شخصا به ویدیوی جنجالی برادرش واکنش نشان داده و مدعی است او به‌همراه یک گروه خلافکار به دنبال اخاذی 13 میلیون یورویی بوده‌اند و با اسلحه اتوماتیک تهدیدش کرده‌اند. رسانه‌ها در فرانسه مدعی شدند ماتیاس پوگبا و چند نفر از دوستان دوران کودکی پل در پرونده قضایی تشکیل شده در این کشور متهم هستند.

درحالی‌که هنوز مشخص نیست دلیل اصلی تلاش ماتیاس برای اخاذی از پل پوگبا چیست اما شکی وجود ندارد که پل پوگبا به مراتب موفق‌تر از برادر بزرگترش بوده است. این دو برادر که رویای فوتبالیست حرفه‌‌ای شدن در سر داشتند در مسیرهای کاملا متفاوتی قرار گرفتند. این تفاوت وحشتناک ممکن است به حسادت ماتیاس منجر شده و او را به اخاذی از پل سوق داده باشد.

حسادت به برادر کوچکتر؛ چرا از پوگبا اخاذی می‌شود؟برادران پوگبا در کنار هم در یک بازی دوستانه

با اینکه پل پوگبای 29ساله چند فصلی است که از روزهای اوج فوتبالی‌اش فاصله گرفته ولی او در سال‌های گذشته چه از نظر موفقیت حرفه‌ای و چه از نظر ثروت شخصی به سطوحی رسیده است که اکثر فوتبالیست‌ها آرزویش را در سر دارند. پوگبا علاوه‌بر پوشیدن پیراهن دو باشگاه از بزرگترین باشگاه‌های دنیا، یوونتوس و منچستریونایتد، با تیم ملی فرانسه فاتح جام جهانی شده است.

از این گذشته پوگبا با 55 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامی یکی از تاثیرگذارترین فوتبالیست‌های دنیا به حساب می‌آید. در دنیای فوتبال تنها ابرستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار در شبکه‌های اجتماعی موفق‌تر از او هستند. پوگبا با ثروت قابل توجه خود خریدهایی جنجالی انجام داده و علاقه زیادی به نشان دادن ماشین‌های و خانه‌های مجلل خود دارد. می‌توان حدس زد که برادر بزرگتر او با دیدن موفقیت خارق‌العاده برادرش با حسادت روبه‌رو شده باشد و در نهایت تصمیم به اخاذی از او گرفته باشد.

حسادت به برادر کوچکتر؛ چرا از پوگبا اخاذی می‌شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج