واکنش رئیسی به اظهارات مقامات اسرائیلی درباره محفوظ بودن حق اقدام علیه ایران


واکنش رئیسی به اظهارات مقامات اسرائیلی درباره محفوظ بودن حق اقدام علیه ایران

رئیس جمهور ایران: اصلاً ببینند چیزی از آن‌ها باقی می‌ماند که اقدام کنند یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه "برخی مقامات اسرائیلی ادعا کردند که با فرض توافق حق اقدام خود را علیه اقدامات هسته‌ای ایران محفوظ می‌دانند، پاسخ ایران چیست؟" گفت: اقدامات هسته‌ای، صنعت هسته‌ای، داشتن توانایی هسته‌ای حق جمهوری اسلامی ایران است و هیچ کس و هیچ مقامی نمی‌تواند از ما بگیرد.
وی افزود: بارها اعلام کردیم که سلاح هسته‌ای جایی در دکترین هسته‌ای ما ندارد، بارها رهبری اعلام کردند که حرام است، ما نیز در سیاست خارجی اعلام کردیم که جایگاهی در سیاست خارجی ما ندارد.
رئیس‌جمهور ایران با تأکید به اینکه تهدیدات آن‌ها راه به جایی نخواهد برد، اظهار داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای برای توقف این کار در کشور بود، بسیاری از خرابکاری‌ها نیز برای این بود که متوقف شویم اما متوقف نشدیم؛ ما را متوقف نخواهند کرد و از گرفتن این حق قطعی نمی‌توانند بازدارند.
رئیسی با بیان اینکه مقامات اسرائیلی فاصله بین تصمیم و اقدام را ببینند و اگر تصمیم چنین کاری را بگیرند، شاید به اقدام نرسند، تأکید کرد: اصلاً ببینند چیزی از آن‌ها باقی می‌ماند که اقدام کنند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !