فرودگاه مشهد: فرودگاه نجف هیچ پروازی پذیرش نمی‌کند


فرودگاه مشهد: فرودگاه نجف هیچ پروازی پذیرش نمی‌کند

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از تاخیر اجباری تمامی پرواز‌های مشهد به نجف خبر داد. حسن جعفری اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور عراق در حال حاضر فرودگاه نجف اعلام کرده هیچ پروازی پذیرش نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از تاخیر اجباری تمامی پرواز‌های مشهد به نجف خبر داد.

حسن جعفری اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور عراق در حال حاضر فرودگاه نجف اعلام کرده هیچ پروازی پذیرش نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پرواز‌های مشهد به نجف تاخیر خورده است، تاکید کرد: وضعیت پرواز‌های مشهد به نجف تا اعلام وضعیت فرودگاه نجف از طریق سازمان هواپیمایی کشوری در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بیان کرد: ۲ پرواز شرکت‌های هواپیمایی معراج و تابان در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱ با تاخیر مواجه شده است. مسافران پرواز ساعت ۱۹:۳۰ که به داخل هواپیما انتقال یافته بودند، با اعلام عدم پذیرش پرواز فرودگاه نجف به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات