والیبال قهرمانی جهان| توخته: تیم ضعیف در مسابقات نداریم/ حامی بچه‌های سرطانی هستم


والیبال قهرمانی جهان| توخته: تیم ضعیف در مسابقات نداریم/ حامی بچه‌های سرطانی هستم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین توخته پس از پیروزی سه بر یک تیم ایران مقابل مصر در چهارمین روز مسابقات قهرمانی مردان جهان، افزود: بازی سختی برابر مصر داشتیم. در قهرمانی جهان تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به این‌که تیم مصر بازیکنان خیلی خوبی داشت، تصریح کرد: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: نتیجه مسابقات مرحله مقدماتی برای تعیین حریف مرحله بعد اهمیت زیادی دارد. بنابراین هر چه عملکرد بهتری داشته باشیم در مرحله یک هشتم نهایی نیز به تیمی که عملکرد ضعیفی‌تری داشته است، روبرو می‌شویم. البته بازهم یادآوری می‌کنم که تیم ضعیف در این مسابقات وجود ندارد.

توخته تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که با شکست مصر صعودمان به مرحله بعدی قطعی شد، یک بازی دیگر داریم که برابر هلند است و امیدوارم با شکست این تیم نیز در بهترین حالت ممکن به مرحله بعد برویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه بعدی گفت: در سومین و آخرین مسابقه مرحله مقدماتی به مصاف هلند می‌رویم و برای صدرنشینی در گروه باید این تیم را شکست دهیم.

توخته در پاسخ به این پرسش که چرا در رقابت‌های قهرمانی جهان تغییر ظاهر داده‌ای؟ گفت: برای حمایت از بچه‌های سرطانی موهای سرم را زدم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان دوشنبه شب هفتم شهریور مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 20 روز چهارشنبه نهم شهریورماه به وقت تهران و در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف هلند نماینده سرزمین گل‌های لاله می‌رود که صدرنشین گروه در این مسابقه تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا