دستگیری دو خواهر ضارب خانواده شهید در شیراز


دستگیری دو خواهر ضارب خانواده شهید در شیراز

فرماندار شهرستان شیراز گفت: دو زن هتاک و ضارب خانواده شهید منصور خادم صادق لحظاتی پیش در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

لطف الله شیبانی عصر دوشنبه در گفت و گویی گفت: این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.

عصر یکشنبه ششم شهریورماه جاری در پاساژ مصطفوی شیراز دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به ۲ خواهر تذکر حجاب می دهند که باعث درگیری بین آنها می شود.

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز امروز دوشنبه هفتم شهریور تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا نوشته است:‌ شهید منصور خادم صادق از از شهدای استان فارس است. وی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، زرهی لشکر ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی ایفا کرد.

شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین گذاری شده در جاده ام القصر پای خود را از دست داد. وی در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و پس از تشییع باشکوه در شیراز، در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !