سخت گیری بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن برطرف شد


سخت گیری بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن برطرف شد

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: سخت گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برطرف شده و نظارت‌ها بر روند پرداخت افزایش یافته است.

سخت گیری بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن برطرف شد

به گزارش راهبرد معاصر، آقای خلیل محبت خواه گفت: نظارت ها بر بانک ها برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن افزایش یافته است و متقاضیانی که در سایت ثبت نام کرده باشند می توانند ظرف مدت یک ماه پس از تکمیل پرونده خود اقدام به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن کنند.

به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران، سخت گیری ها برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برطرف شده و همکاری بانک ها هم با دستور رئیس جمهور بهتر شده است و به طور قطع با برنامه ریزی های صورت گرفته بازار مسکن به ویژه در حوزه اجاره آرام تر خواهد شد.

او می گوید : بازار مسکن با اجرای بسته حمایتی مسکن بهتر خواهد شد و در آینده نزدیک و تکمیل پروژه های مسکن به طور قطع این بازار به سمت آرامش حرکت خواهد کرد.

بسته حمایتی دولت در خصوص بازار اجاره مسکن که در یک ماه گذشته توسط وزارت راه وشهرسازی تکمیل و به تصویب هیئت دولت رسیده، در حوزه تسریع در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و همچنین تغییر در تهیه نرخ کمیسیون مشاوران املاک طرح هایی را مطرح و اعلام کرده است./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در