هشدار سناتور حامی ترامپ نسبت به شورش در آمریکا


هشدار سناتور حامی ترامپ نسبت به شورش در آمریکا

لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه در اظهاراتی نسبت به استانداردهای دوگانه در برخورد با دونالد ترامپ انتقاد کرد و هشدار داد اگر این رئیس‌جمهوری پیشین محکوم شود، در خیابان‌ها شورش رخ می‌دهد.

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری خواه و از جمله حامیان «دونالد ترامپ » دیروز یکشنبه هشدار داد که اگر رئیس جمهوری پیشین به جرم خروج اسناد محرمانه و فوق سری از کاخ سفید و کشف آنها در اقامتگاهش تحت تعقیب قانونی قرار گیرد، در خیابان ها شورش می شود.

گراهام که این سخنان را در یک گفت و گو با شبکه خبری "فاکس نیوز" بر زبان می آورد، خطاب به «تری گودی» مجری برنامه گفت: اگر دونالد ترامپ به دلیل سوء استفاده از اطلاعات طبقه بندی شده تحت پیگرد قانونی قرار گیرد، در خیابان ها شورش می شود.

اندکی پس از این اظهارات، ترامپ بعد از ظهر یکشنبه بخشی از این مصاحبه را در شبکه اجتماعی "تروث" به اشتراک گذاشت.

گودی که در سال ۲۰۱۲ رئیس کمیته منتخب مجلس نمایندگان بر سر ماجرای بنغازی بود، درمورد حملات تروریستی سال ۲۰۱۲ در لیبی که منجر به کشته شدن چهار آمریکایی شد و یک سرور ایمیل خصوصی مورد استفاده هیلاری کلینتون وزیر وقت امور خارجه آمریکا، تحقیق می کرد.

گراهام در این گفت و گوی خبری نسبت به استانداردهای دوگانه برای برخورد با ترامپ ابراز نگرانی کرد و هشدار خود را درباره شورش تکرار کرد.

هشدار گراهام در حالی است که شخص وی نیز در ارتباط با تماس های تلفنی با مقام های انتخاباتی جورجیا که به دنبال تغییر نتایج انتخابات در این ایالت بودند، احضار شده است.

این سناتور کارولینای جنوبی روز یکشنبه همچنین در مورد ادعاهایی صحبت کرد که به «هانتر بایدن» پسر رئیس جمهوری آمریکا مربوط می شود؛ ادعاهایی که براساس آن گفته می شود پلیس فدرال باید از تحقیقات در مورد کامپیوتر شخصی هانتر بایدن دست بردارد.

هشدار سناتور حامی ترامپ نسبت به شورش در آمریکا

وی سپس اضافه کرد: اکثر جمهوری خواهان، از جمله شخص من، معتقد هستیم که در مورد ترامپ قانونی برخورد نمی شود و تنها موضوع کنترل وی است. من هرگز به اندازه الان نگران قانون و سیاست نبوده ام.

ماموران اف.بی.آی هشتم ماه اوت (۱۷ مرداد) برای کشف و ضبط اسناد محرمانه ای که ترامپ هنگام ترک کاخ سفید آنها را به اقامتگاهش در فلوریدا منتقل ساخت، یورش بردند و اکنون این رئیس جمهوری پیشین با اتهام نگاه داشتن اسناد محرمانه کشوری مواجه است که در صورت اثبات به نقض «قانون جاسوسی» که پیشینه آن به جنگ اول جهانی باز می گردد، ممکن است دستکم به ۱۰ سال زندان محکوم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟